od jafobe » pon 15 říj, 2018 7:13 pm
Taky bych se přikláněl k návrhu Myšpulína pro společnou vrátnici. Nejspíš bych ani nedělal nástupiště pro lidi ze strany od fabriky ale spíš z druhé, jakoby zepředu panelu. Od něj pak už může být vyšlapaná pěšina přes koleje, a třeba i kus podle zdi fabriky nejlépe ke společné vrátnici pro auta i pěší s naznačením silnice zleva odzadu. Stranu u plotu bych nechal trochu zarůst křovím, stranu vepředu upravil trochu do podoby nástupiště, asi by ani nebyla nutná nádražní budova jako taková, která by jen stínila výhledu na koleje. To by realitě minulého i současného režimu odpovídalo asi víc, protože pracující lid si cestu do práce vyšlape zkratkou i přes ty koleje, než aby to někam museli obcházet po silnici k přejezdu či mostu a po druhé straně kolejí zpět ...