Pánové začínáte dělat
dogma ze spirál a skrytých prostor z důvodů přístupu ke kolejím a její údržbě.V tom případě,jestli jsou takové obavy,nestavte žádné kolejiště nebo
budete muset silně zredukovat své sny,přání a požadavky.
Potom,ale nechápu proč
workous,Trixt,MartinHa,marwin,Vít Doležal a další se nedrží této "proklamované zásady".Proč naší předci-železniční modeláři si s tím vždy dokázali poradit a to stavěli kolejiště daleko s horším přístupem do skrytých prostor.
Nalistujte si v knížce "Projekt a stavba modelového kolejiště"/Karel Šupík,Ing.Bedřich Vlček/NADAS/1971 stranu 100 a 101 nebo stranu 87,88 a 89.Sakra jak se tam na čištění kolejí dostali a co měli v té době pro údržbu a čištění kolejí dostupné prostředky.
Jak si to mohli projektanti,výše zmiňování pánové dovolit v té knížce doporučovat takové kolejové plánky.Pán Ing.Bedřich Vlček si dovolil dokonce vydat samostatnou brožuru "Kolejové plánky"/NADAS/1970 aniž by řešila "proklamované zásady" o údržbě.Pánové,to chce klídek

(nechtěl jsem volit hrubší slova).
Kdo má obavy z těchto problému,musí volit jednoduchá kolejiště v jedné rovině,bez skryťáku a co nejvíce nebo úplně přístupné traťové koleje.
Milan
P.S.Snad můj příspěvek nevyzněl jako boží kázaní

.