Také jako jiní se s Vámi chci podělit o svoje úspěchy. Pro začátek je to moje prvotina T478.1138. V příspěvku je několik fotek ze stavby + popis. Úplně nakonec je obrázek těsně před dokončením. Čekám pouze na dodávku světlovodných trubiček, abych mohl dokončit osvětlení
podvozek s maskama

kardan nadstavený trubičkou z propisky

zde je detail pájeného drátku jako čep, na kterém se otáčí podvozek a zároveň ho pomáhá držet

čep z vrchu

kovová podložka pod nádrž, která drží na třech šroubech a pomáhá taktéž odsadit nádrž od kastle

rám z vrchu

zde je výřez pro podvozek

pluhy

nadrz vyplněná olovem - bohužel až po vyhloubení otvorů pro šrouby jsem si všiml, že je dělám naopak, Takže jsem se o pár gramů olova ošidil, ale při hmotnosti 450g je tuta ztráta zanedbatelná. Jenom to nevypadá hezky

nádrž z vrchu

motor- klasickej pětipolovej motor ROCO

Tak a teď přichází na řadu postup při montáži:
nejprve přiděláme k rámu nádrž. provlečeme dva šrouby, které nám zároveň budou z vrchu držet motor



Teď přijde na řadu montáž podvozku. Ty mají uprostřed díru a nahoře pacičky. Z této fotografie ještě nenasazeného podvozku musí být každému jasné jak drží v lokomotivě.


Tak teď přišroubujeme provizorní "tišťák" a bude skoro hotovo, zde je třeba dbát při projektování na to, aby plišky seděli na kontakty na motoru, ale toto je jenom dočasné provizorium. Po zakoupení digitalniho dekodéru bude hanrazen tišťákem vlastní výroby

Teď budeme přidělávat pluhy, asi trošku netradiční konstrukce, ale funguje dobře.


Skompletovaný pojezd

A je připraveno na stříkání


A je skoro hotovo!
