Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
hopeter píše:Napravo jsou ty skály pěkný ale nalevo jsou nepřirozeně hladké. Zkus je trochu proškrábat nebo alepoň rozčlenit barvou...
Pokud to nepůjde se sádrou tak je možné to napatlat správkovým dvousložkovým tmelem na auta. Tuhne po cca 20 minutách ale hodně smrdí.
Ta cesta a asi budoucí můstek přes tu díru je dobrý nápad. Nebo tam bude vodopád ?
Edys píše:Prosím o pomoc. V plánech od Milana jsem objevil jednu zásadní chybu ve výškách TK.
Kolejiště má 4 patra. Výšky TK v jednotlivých patrech jsou +/- 0, 229 mm, 350 mm a 480 mm. Problém je mezi 229 a 350. Prostě se tam nevejde rám který má 130 mm. Přinejhorším by se dal udělat 100 mm ale i to je málo. Nějak nevím jak to elegantně vyřešit. Moc děkuji za názory.
https://www.moje-vlacky.cz/wp-content/u ... stnost.jpg
https://www.moje-vlacky.cz/wp-content/u ... A1la-3.jpg
milan ferdián píše:Tak za prvé se nejedná o zásadní chybu.
milan ferdián píše:Za druhé je dodržena NEM102(h4=59 mm) a kvůli hloubce točny jsem trať přeložil.Výkres jsi dávno dostal.
milan ferdián píše:Za třetí,co brání v úpravě rámu průjezdu traťové koleje.
milan ferdián píše:Za čtvrté,každý modelář si navrhuje sám svoji konstrukci rámu dle svých stavebních schopností,znalostí a zkušeností.
HonzaM píše:milan ferdián píše:Tak za prvé se nejedná o zásadní chybu.
Dá se diskutovat o tom, co je možné považovat za zásadní, podle mne jsou to jak konstrukční, tak provozní možnosti. Trať nevede ve vzduchu a při návrhu je nutné počítat i s hloubkou nutné nosné konstrukce.milan ferdián píše:Za druhé je dodržena NEM102(h4=59 mm) a kvůli hloubce točny jsem trať přeložil.Výkres jsi dávno dostal.
Je rozdíl pokud pújde o pouhé křížení , nebo o delší souběh. Podle toho je nutné počítat s konstrukční výškou včetně rámu. Při křížení lze v místě křížení rám vynechat nebo minimalizovat. Záleží také na tom, zda je křížení v dosahu, nebo někde v hloubi, kam nelze dobře dosáhnout. Je také třeba počítat nejen s tím, aby vlak projel, ale také s tím, že je občas nutné koleje čistit a mít na to prostor.milan ferdián píše:Za třetí,co brání v úpravě rámu průjezdu traťové koleje.
Bránit tomu může více faktorů, viz předchozí bod. Zadavatel projektu také počítá s tím že si projekt nebude muset sám dodělávat.milan ferdián píše:Za čtvrté,každý modelář si navrhuje sám svoji konstrukci rámu dle svých stavebních schopností,znalostí a zkušeností.
Edys určitě předpokládal že dostane projekt, který lze bez problému realizovat, aniž by musel vymýšlet jak vyřešit místa, kde je nutné hledat specifická řešení.
milan ferdián píše:Edys píše:Prosím o pomoc. V plánech od Milana jsem objevil jednu zásadní chybu ve výškách TK.
Kolejiště má 4 patra. Výšky TK v jednotlivých patrech jsou +/- 0, 229 mm, 350 mm a 480 mm. Problém je mezi 229 a 350. Prostě se tam nevejde rám který má 130 mm. Přinejhorším by se dal udělat 100 mm ale i to je málo. Nějak nevím jak to elegantně vyřešit. Moc děkuji za názory.
https://www.moje-vlacky.cz/wp-content/u ... stnost.jpg
https://www.moje-vlacky.cz/wp-content/u ... A1la-3.jpg
Tak za prvé se nejedná o zásadní chybu.
Za druhé je dodržena NEM102(h4=59 mm) a kvůli hloubce točny jsem trať přeložil.Výkres jsi dávno dostal.
Za třetí,co brání v úpravě rámu průjezdu traťové koleje.
Za čtvrté,každý modelář si navrhuje sám svoji konstrukci rámu dle svých stavebních schopností,znalostí a zkušeností.
Za páté,rád bych se dočkal i doplatku za projekt.
Milan
Edys píše:Tak to jsou opravdu fundované odpovědi autora projektu.
Edys píše: Místo rady, obhajování své práce a poukazování na mojí neschopnost. Krása.
Edys píše: Mě je úplně šumák jestli to je podle nějaké normy. Jsem se zeptal jak to mám vyřešit ne jestli je to podle normy.
Edys píše: Tímto příspěvkem mě Milan hodně zklamal.
milan ferdián píše:Edys píše:Tak to jsou opravdu fundované odpovědi autora projektu.
Odpovědi byly dány dle projektu.Edys píše: Místo rady, obhajování své práce a poukazování na mojí neschopnost. Krása.
Nikdy,nikomu a ani tobě jsem nepoukazoval na jeho schopnost nebo neschopnost zadavatele projektu.Edys píše: Mě je úplně šumák jestli to je podle nějaké normy. Jsem se zeptal jak to mám vyřešit ne jestli je to podle normy.
Normy jsou základ.Samozřejmě,že to jde řešit a to takto.
-musíš přidat další spirálu dole vpravo-
-tím se ti uvolní přístup pod rámem-
-vedení tratě na T.K. +229 bude zcela mimo hlavní rám stanice a vede samostatně na nosném dílu-
-zrušit ve výběžku uprostřed kolejiště mostní konstrukce s údolím a nahradit ji spirálou-Edys píše: Tímto příspěvkem mě Milan hodně zklamal.
No,s tím já nic nenadělám.Doplatek,už nemusíš posílat...to není moje uražená póza,ale smutek nad tím kam jsem se, se svoji vstřícností dopracoval a jak jsem skončil.
Milan
Polabský píše:Milane, Milane, máš tohleto zapotřebí ?? !!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků