Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
A bylo tomu tak vždy? Voľačo sa mi marí, ale na žádný konkrétní důkaz sporem si teď nevzpomínám...sidlo píše:Odjezdová na jednom zhlaví musí být buď všechna světelná nebo všechna mechanická.
Morris Zapp píše:Ale už mi přišel mail, že na Hlavním nádraží na hrabovsko-vítkovském zhlaví koexistovaly mechaniky se světly až do 70. let.
Ok.Kajinek11 píše: Morrisi, věřím a doufám, že přijde doba kdy se pokusím tomu dát nějakou elektronickou a provozní logiku (reléovku), ale do té doby musím nabrat zkušenosti z provozem, kterými nyní nedisponuji. Až bude kolejiště hotové a budu mít vše vychytané, mohu se pak pustit do složitějších kombinací a PC řízení. Takže cíl je dodělat kolejiště - tak nějak, a pak se uvidí. Víš Morrisi, není to úplně jednoduché pro nás začátečníky něco se přiučit. Na fóru se takřka pravidelně objevují protichůdné informace až hádky a na modulové setkání nás amatéry nechcete a nepozvete, abychom se něco přiučili.. Takže bojuji jak se dá a pak uvidíme.. Ale to patří do jiného vlákna..
No Morrisi , ale když už jsme u toho, jak by si řešil takovou stanici ty, aby to nebyl paskvil:? (...)
epocha IV rok 1976-1982
odbočná stanice - provozně hodně podobná stanici Jeseník - Lázně
Rád bych tam měl stavědla a drátovody , ale není to nezbytně nutné
Kajinek11 píše: ....... na modulové setkání nás amatéry nechcete a nepozvete, abychom se něco přiučili.....
lajblt píše:Ano, přesně tak. Vjezd na manipulační kolej přímo ze širé trati či odjezd z ní přímo na trať se nevyskytoval, byl dokonce zakázán ((alespoň pokud moje paměť sahá do epochy IV). A to ani pokud u koleje stálo seřaďovací návěstidlo.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků