od Michal Šuhajda » úte 19 pro, 2017 2:59 pm
Ahoj,
navazuju na předchozí zprávu s připomínkami a přikládám můj návrh. Bohužel se mi nepodařilo vmášknout dvě stanice na hlavní trati. Asi by to šlo, ale aby to nebyl úplný paskvil, musel bych obětovat koncovou trať.
Kolejiště je hlavní stanicí rozděleno na dvě poloviny Město/Venkov. Provoz na hlavní trati zásobuje SN s 12 prjezdnými kolejemi. Je navrženo se smyčkami na obou koncích - ale lehkou úpravou je možná změna na kroužení. na stoupání slouží tobogány - vícesmyčkové.
Hlavní trať je viditelná na průjezdu městem kde vede nad úrovní ulic. (násep, opěrné zdi viadukt) Poblíž centra je ještě zastávka Město (viz obrázek v příspěvku Frankyho)
V hlavní stanici odbočuje krátká trať do koncové stanice, lokálku drží nákladní přeprava do továren (průmyslová zóna?) a dále i osobní přeprava zaměstanců.
Vedlejší trať stoupá oblouky přes zastávku předměstí v oblouku jednokolejky je již předměstská zástavba - nižší rodinné domky,(paneláky?), zahrádky a město zvolna přechází do venkova. Dále pokračuje a stoupá volnou krajinou (pole louky lesíky) za nádražím. pro zpestření provozu je v tunelu výhybna (simulace delší trati) Končí v městečku )okresní? s rozvinutým průmyslem jezdí sem i spousta obyvatel velkého města za prací do továren, které využívají žel. přepravu.
Město je jen naznačeno (zelené bloky domů). Všechna tři městaká nádraží spojuje tramvaj. Je navržena se skrytými smyčkami, přece jen zabírají místo (i ten triangl), ale může být změněna na ovál.
Pokračování tramvajové sítě naznačuje odbočka z náměstí do dalších čtvrtí (vlevo dole), která samozřejmě není pojížděná.
Výhybky jsou pouze symbolické vycházel jsem z Fleischmanna, poloměry kolejí min. 225 mm, stoupání do 15/ 20promile (hlavní/vedl. trať )
- Přílohy
-
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat