od modely-masinek » čtv 16 lis, 2017 5:50 pm
Statistik: Naprostá absence spodku vozu, ani náznak brzdové výstroje pod rámem (jasně, shora to není vidět, tak proč se s tím dělat, že). K tomu navíc obtisky s chybným popisem (možná by si měl autor ujasnit historii vývoje označení vozu, že to nejdřív mělo řadu Ks a až pak Kns, že se to nedá aplikovat do každé epochy a taky k tomu patří jiný číselný interval, tedy naprosto elementární znalost
Plácáte páté přes deváté, vůz je vybaven jak brz. přestavovači z obou stran, tak je tam i náznak brzdového válce a trocha ovládacího ústrojí. Vše co je při pohledu z boku na reálném vozu vidět je vidět i v modelu. Takže připomínka o absenci těchto dílů je zcela scestná ! Stejně tak názory na neznalosti obtisků. Jsem si jist, že to co jsem připravil k výběru je naprosto správně. Uveďte jednu konkrétní chybu....
Stejně tak bláboly o gůglení a lenosti jít něco změřit. Možná že ostatní výrobci gůglej, kopírujou, sledujou a já nevim co ještě...ale můžu veřejnost ( hlavně tedy asi pouze vás ) ujistit, že to co připravuji je vždy nejprve V TERÉNU oměřeno, zaznamenáno a nafoceno. --Oměřeno znamená, že tam neběhám pouze s metrem v kapse a bez tužky, atd..-- Nevím o nikom jiném kdo by tak činil, ale mě to plně vyhovuje a nemám problém jet třeba i přes půl republiky za daným vozem / modelem.
Nevím také proč sem taháte MTB a jejich M296, to je zcela jiná firma se zcela jiným modelem...
Vůz Ks / Kns pro H0 vznikl jen proto, že ho hánulkáři chtěli hned poté, co vyšel v TT za 250 Kč. Pokud si někdo myslí, že cena bude stejná ač se změní velikost, tak bohužel ne. Čím více to zabere místa, tím je to dražší. Takže naznačujete že vůz je za 4 stovky s 1% slevy a na druhou stranu píšete, že se šetří. Nemáte ani potuchy o tom, kolik se v TT vozů prodalo, můžete si myslet, že třeba 5 nebo 10, ale nechám vás v klidu, bylo jich mnohonásobně víc. Tedy na žádost modelářů se lept zvětšil z TT do H0 a lehce se upravil. Aby byl návod zachován, nebylo nic dalšího extra měněno ( přidávání nových dílů ).
Lept je lept a jisté věci nejdou změnit. Pokud by jste do této problematiky viděl, nepsal by jste podobné názory. Stejně tak můžu říci, že třeba madla na plastových vozech nejsou madla, ale sloupy. Když vezmu madlo, které má průměr 3 cm, tak v TT je 0,25mm, v H0 je 0,34 mm ( síla leptu / plechu je 0,3 mm ). Kolik pak asi je takový kus plastíku...určitě víc.
Co taková bočnice...třeba naposledy měřený Eanos má sílu plechu 0,5 cm, lept daleko více přiblíží skutečnou sílu, než cokoliv jiného...
Asi navazujete na naši ne zrovna příjemnou komunikaci po mailu před půl rokem.
Pavel