Je to nakresleno pro kusové kolejivo Tillig, což samozřejmě nebrání použití flexikolejiva. Oblouk má poloměr 250 mm, délky kolejí včetně šturců vyplývají z obrázku. Na dopravní kolej se vejde krátká lokomotiva (80 - 110 mm) a 3 dvounápravové (délky cca 83 mm) nebo 2 čtyřnápravové (délky 110 - 140 mm) nákladní vozy. Šturcy jsou určeny každý pro jeden 2osák, do jejich obloukových úseků se vejde buď odstavené hnací vozidlo nebo 4osák. (Jenom připomínám, že norma hmotnosti nákladního vlaku pro sólo M 131.1 nebo M 152.0/810 byla v reálném provozu 60 - 80 t, tj. max. 4 ložené 2osáky, přičemž ložený 4osák býval povolen obvykle jen jeden.) Takže z hnacích vozidel přicházejí v úvahu (i s ohledem na vražedný poloměr oblouku) M 131.1, M 152.0/810, M 240.0/820, rosnička T 334.0, karkule T 444.0,1/725,726, malý nebo velký hektor T 435.0/720, T 458.1/721. Myslím, že výběr je pro lokálku dostatečný.
Ta přímá kolej v zákulisí nemá 380 mm náhodou. Měla by být buď provedena jako vyměnitelná kazeta nebo ji lze nahradit "vyndavací/zas-tam-dací" točnou. Jako úplně nejlevnější hotový polotovar pro výrobu točny lze použít tento
http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/90074483/
dřevěný otočný podnos z Ikey o průměru 390 mm za pouhých 149 Kč

Plánek lze rozšířit dalšími odstavnými kolejemi do jihozápadního rohu a/nebo do středu desky, čímž se obohatí možnosti nákladního provozu. (Za dva půldny jsem nakreslil celkem 7 variant.)
Suma sumárum, provozuschopné minikolejiště v TT pro tvora nejčastěji obývajícího tuto planetu, tj. líného, chudého a netrpělivého muže
