Tak jsem to hodil do Wintracku a vypadly mi 3 varianty:
A:   stavebne nejjednodussi, ale trosku provozne nelogicka, nebot jsou dve nadrazi hned kousek od sebe na jedne trati
B:   stavebne trosku slozitejsi, ale logicka. Nadrazi je na jine trati a muze se jednat o to same mesto, jako treba Trutnov mesto a Trutnov horni nadrazi. Navic muzou byt jednotliva  nadrazi oddelena pomyslnou rekou mezi moduly, coz u varianty A nelze
C: Provozne bohata, ale muselo by se do vedlejsi mistnosti. Vyuzil bych vsechen stavebni potencial co mam.
u varinaty A+B je skrytak ve vedlejsi mistnosti spise jako moznost, pokud jeste zbydou sily na dalsi stavbu..Neni to nezbytnost. Trat do vedlejsi mistnosti by byla pripravena pro dalsi rozvoj kolejiste, ale v nametu kolejiste jako zrusena (prozatim).
JInak samozrejme navrhy nejsou uhlazene a neni vyzkouseno vyskove. Ale odhadem by veskera stoupani mela byt maximalne 3% a  oblouk minimalne 310.
Tak co vy na to pred volbami???  

 
			
				TT segmenty, DCC - DR5000 + 2x MM, IV. epocha.