Modul vratné smyčky je umístěn tak, že přepíná úsek mezi dvěma vratnými smyčkami, jak jste mi radili výše.
Nicméně jsem se dva dny trápil s naprosto nevyzpytatelným chováním LK200. Někdy projela masina v pohodě a modul přepnul, nekdy došlo ke zkratu třeba až po projetí posledního dvojkolí, tj. modul nejdříve přepnul a teprve pak došlo k ohlášení zkratu.
Na jedné straně u smyčky skrytého nádraží byla úspěšnost průjezdu asi tak 1 ze 4 pokusů, na straně smyčky odbočné stanice tak zhruba 1 z 10 pokusů. Přitom přepínání smyčky díky zkratu bylo bezproblémové (zkoušeno přiložením šroubováku v místě přerušení

Dnes ráno jsem si hrál trochu s nastavováním CV a ejhle, přišel jsem na to, že pokud zapnu omezení rychlosti při posunu (F3) tak lokomotiva projíždí bezproblému. Tak jsem to projel párkrát tam a zpátky a ani jeden zkrat do centrály. Pak jsem to zkusil i normálně a ono najednou to funguje. Ted si připadám jako bych kouzelným tlačítkem něco opravil což je zřejmě blbost.
Nicméně myslíte si, že může mít nastavení CV vliv na funkci modulu vratné smyčky?