Došlo na řešení zajištění provozu... Jelikož jsem dopravních předpisů neznalý uvítám radu jak tuto stanici zajistit návěstidly.
Moje naivní přestava je tato:
Stanice bude provozována dvojím způsobem. Bez přístavby jako koncová a s přístavbou mezilehlá.
V případě koncové stanice bych na vjezdu použil jednoramenné mechanické návěstidlo a omezení rychlosti na 40 km/h. Dále bílý kolík s modrou čepicí na označení konce posunu. Obě vlečky bych jistil výkolejkou a v továrně navíc bude brána se znaky konec posunu ( modrobílý kosočtverec ). Koleje počítáno od staniční budovy jsou 1. manipulační , 2. hlavní dopravní , 3. dopravní objízdná , 4. manipulační strojní , 5. skládková u zauhlování je zrušena.
S přístavbou bych na přístavek přidal vjezdové jednoramenné mechanické návěstidlo , omezení rychlosti na 40 km/h a kolík označující konec posunu. Vlečky a využití kolejí jako u koncové stanice.
Odjezdy a povolení posunu bych řešil v obou případech službou výpravčího. U vjezdového zhlaví vpravo bude stavědlo a na levém/koncovém zhlaví bouda pro výhybkáře.
Tak a teď do mě...
