Na druhou stranu je třeba uznat, že se nic takového zatím nestalo - a pořadatel tedy ještě má slušnou šanci si to uvědomit a zarazit vjezd aut dřív, než se něco opravdu stane...
Já do B-B nejezdím proto, že a) je to v letní sezóně, kdy jakožto provozovatel teplomilné samičky mám jiné úkoly

b) nebaví mě provoz, roztříštěný na vícero malých národních železnic. Jeden hraniční přechod na velkém setkání je až-až. Už na to přišli i naši bavorští přáTTelé, kteří vždycky dělali DB (protože jsou v Bavorsku) + DR (protože řada z nich je původem z NDR) + ČSD (protože mají aktivní podskupinu modelářů ČSD). A jelikož se nechtějí vzdát ani jedné z těch národních železnic, tak se dohodli, že to budou každý rok střídat: DR + DB, DR + ČSD, DB + ČSD a tak pořád dokola. Taky možné řešení...
Co se týká státní hranice, chtěl bych si někdy užít setkání s opravdu modelově ztvárněným provozem na hranici: nejen tedy taková samozřejmost, že v PPS vlaky přepřahají (cizí lokomotivy nejezdí do vnitrozemí), ale taky, aby PPS byla dostatečně dimenzovaná na to, aby v ní (nákladní) vlaky mohly dělat několikahodinová celní odbavení, a taky správně vymodelovat hospodaření s nákladními vozy, tedy prázdné vozy cizí železnice se po vyložení shromažďují odděleně od ostatních relací a přednostně vrací do PPS sousední železnici, ať si s nimi dělá, co chce
