Právě že to WR vůbec nemyslím, myslím tu zelenou dvojku, za je na 100% typ B a nepotřebuji vidět ani střechu zvrchu. Rozklikni si tu druhou fotku kde je pěkně vidět na čelo až po návalky ve škvíře. Střecha a její okap nemají žádný viditelný zlom v prostoru dveří, přes čelo v úrovni vrchního návalku je jakési přeplátování, koncové světlo je zhruba v úrovni kliky dveří, vzdálenost od hrany k návalku je také dost velká a hlavně ani opticky vůz na čele nepůsobí užší než jeho kolega od Mitropy. Navíc to půlené okno v nástupních dveřích jako bonus.
Vše prostě ukazuje na typ B z Bautzenu. Jediné co mě dodneška vrtá hlavou je, zda jediné vozy typu B u nás byly ony předsériové půl jedničky, nebo i nějaké WLAB z první série z roku 1965. Z
TÉHLE fotky jsem totiž trochu zmatený, a ač tam patrně zlom na okapu nad dveřmi je, tak i přesto mi vůz v prostoru čela přijde divně široký.