Michal Šuhajda píše:Michal byl rychlejší, ale též doporučuju vynechání remízy.
1. nemá příliš význam, když je v koncové,
2. není tam moc místa aby se vešlo i další vybavení a díky potoku vlastně ani na remízu samotnou.
Místo remízy bych udělal buď vodárnu nebo traťovku. K vodárně samozřejmě nebude kusá kolej, zato ke kolejím ve stanici (mezi zelenou a modrou) přibydou dva vodní jeřáby. Vždy tak aby mohla čerpat vodu lokomotiva na zhlavípříliš místa.
Pro traťovku bych nechal kolej rovnou, šturc zároveň s druhou kusou. Na řádně orezlé koleji by stále drezina, nebo jen vozík. Vedle okolo srovnaný materiál, (např štosované pražceBedna s drobným kolejivem, možná nějkaké minibouda nebo ohrada se značkami.
Ještě si neodpustím mé oblíbené téma o kterém už Michal též napsal. To je umístit výpravní budouvy v dolní stanici na druhou stranu. Buď na přídavném panelu, nebo ji nechat jen "jako" a mít na kraji kolejiště pouze první peron, + rampu a volnou skládku. Kromě výhody při přestupech popsané Michalem též ušetříš místo, které Ti zabírá hloubka budov a silnice, místo nich můžeš udělat více krajiny, aby hozní trať nejezdila hned za budovami., případně otočit kusou kolej ke skladišti a udělat z ní vlečku
To je podnětů že to budu muset vzít jeden po druhém.
Chtěl jsem se držet pokud možno reálné předlohy, ale samožřejmě tím že jsou staniční koleje výrazně kratší tak vzniká onen problém s přestupem. Co ted s tím?
Rozšiřovat staniční budovu na další panel nemůžu už ted tam mám málo místa. Nestačilo by jí pouze co nejvíc posunout k pravému zhlaví?