Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
milan ferdián píše:Maziva přelož k naftě.Fasují se na konci zbrojení.Vodní jeřáb k popelu.Milan
milan ferdián píše:Ještě pár drobných úprav......Kvůli posunu,výtažná kolej prodloužena a vložena kolejová spojka.Tím se velmi zjednoduší posun ve stanici směrem na vlečku.Milan
lahva píše:milan ferdián píše:Ještě pár drobných úprav......Kvůli posunu,výtažná kolej prodloužena a vložena kolejová spojka.Tím se velmi zjednoduší posun ve stanici směrem na vlečku.Milan
Ještě bych se rád vrátil k tomuto. Ono tam není moc místa a pokud bych to napojení vlečky takto udělal, vzdálenost od zhlaví mezilehlé stanice by pak byla kolem 20cm, což už není skoro nic na optické oddělení terénem. Bylo by špatně to tak nechat? Napojit to mezi první výhybku a angličana už je asi blbost, že?
HonzaM píše:Předpokládám že to nebudeš dělat z těch kusových kolejí jak je to na schematu, ale z flexi kolejiva.
Rocky_MK píše:Nemyslím, že je nutný odvrat u vlečky, která je zavážena po úvrati...
Rocky_MK píše:....A flexi podloží doporučuju použít i při přechodu z roviny do zatáčky - zatáčku postupně utahovat.
lahva píše:Rocky_MK píše:Nemyslím, že je nutný odvrat u vlečky, která je zavážena po úvrati...
Dal jsem na Milanovo doporučení, v tomto si rád nechám poradit.
Rocky_MK píše:lahva píše:Rocky_MK píše:Nemyslím, že je nutný odvrat u vlečky, která je zavážena po úvrati...
Dal jsem na Milanovo doporučení, v tomto si rád nechám poradit.
Tak to jako bych nic neřekl.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků