Pionýrské/dětské úzkorozchodné železnice. (Košice, Prešov.)
Normálně rozchodná tramvaj s nákladní dopravou. (Košice.)
Vlečky do říčních přístavů. (Bratislava, Komárno.)
Cukrovarské, agrární a víceúčelové neveřejné úzkorozchodky. (Dobrá Voda, Trnava, Šurany, Nitra...)
Elektrifikované úzkorozchodky růzých rozchodů a různého určení. (Ľubochňa, Uhranka, Szentes - Svätuše...)
Širokorozchodná trať Maťovce - Haniska.
Metrové veřejné úzkorozchodky. (Štiavnická Anča, Smolník.)
Dočasné stavební úzkorozchodky na novostavbách ČSD za I.republiky. (Bralský tunel.)
Normálně rozchodná veřejná lokálka s provozem sunutých (i osobních) vlaků končící osobní zastávkou bez kolejového rozvětvení a vlečkovým šturcem ve fabrice. (Utekáč.)
A kdybys chtěl nahlédnout přes hranice kousek na východ, tak třeba:
Styková stanice veřejné úzkorozchodky a neveřejné lesní dráhy. (Neresnice.)
Důlní úzkorozchodka v solných dolech. (Slatinské doly.)
Spousta námětů je tady:
viewtopic.php?f=28&t=4553&start=30#p81988 To jsem jen tak na přeskáčku a namátkou vysypal náměty, které a) v Čechách a na Moravě nemáme, nebo b) podobné máme, ale zatím se na ně ve tvých publikacích nedostalo, a zároveň c) k nim nejspíš - jak tě znám - máš sám podklady nebo d) se k nim podklady dají sehnat od veřejně známých lidí, kteří se v Čechii i na Slovensku zabývají archivním bádáním. K některým hospodářským drážkám tohoto druhu není zas tak velký hřích stavět si "freelance" samo-domo vozidla. A některé z nich jsou velikostí i účelem přímo předurčeny ke tvorbě pidikolejišť à la Carl Arendt.
Nejzajímavější pro rozmanitost provozu mi připadá pálffyovská Dobrá Voda (a navíc tam byly dva nezávislé systémy o různých rozchodech a systém 600 mm byl veden intravilánem obce, doslova kolem fary, školy a kostela

).
Stejně by asi bylo dobře navázat kvůli podkladům kontakt se slovenskými kolegy. Co třeba railnet.sk?
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.