Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod vorech » pon 26 pro, 2016 4:36 pm

Tak jezura nadělil jednoho CDC od Kuehna a jednoho CDC od MTB. Až bude chvilka,tak vyfotim rozdíly.Jen postřehy z 1. ježdění v analogu:kuehn při malém napětí vystreluje,ale necuka,MTB má plynulejsi rozjezd.Rychlost mají synchronizovanou při 75% napětí což je cca 9-10 V.Co se týká úvah o MTB,tak jsem se nikdy nechtěl vyjadřovat,protože vím jak těžké je vytvořit model,aby za něco stal.Ale při srovnání těchto dvou výrobců jde opravdu o hračku na dobrém pojezdu v podání MTB a Kuehn je model s malými nedostatky.Nic méně vše řeknou až fotky.Nikomu nechci nic podsouvat,ale MTB má smůlu,pokud konkurence vyrobí stejný model a mate srovnání.Pak to kupte dětem,ale pro sebe?!
epocha V, VI DCC v TT
Uživatelský avatar
vorech
 
Příspěvky: 233
Registrován: ned 24 úno, 2008 6:43 pm
Bydliště: Klatovy

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod vorech » úte 27 pro, 2016 5:26 pm

epocha V, VI DCC v TT
Uživatelský avatar
vorech
 
Příspěvky: 233
Registrován: ned 24 úno, 2008 6:43 pm
Bydliště: Klatovy

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod Pavel Čáp » stř 28 pro, 2016 10:31 pm

George V. píše:Myslím spíše střechu, jestli je opravdu takhle čistě černá? Podle fotky, co jsem dával odkaz, mi připadá s nádechem do modra, obzvláště, pokud se to srovná s barvou kolem čelních oken, která opravdu černá je...

Ta střecha je (byla, skutečná 750.346 už to má za sebou) skutečně černá. Modrý nádech je odraz oblohy, lak byl, aspoň zpočátku, lesklý.
Přílohy
750.346 22.3.2011 t.ú. Olešnice - Starkoč 168-14).jpg
750.346 22.3.2011 t.ú. Rtyně v Podkrkonoší - Rtyně v Podkrkonoší zastávka 168-06).jpg
Pavel Čáp
 
Příspěvky: 114
Registrován: stř 02 úno, 2011 4:19 am

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod Tomas_C. » sob 31 pro, 2016 12:41 pm

Je načase si říct, jestli se opravdu vyplatí výroba a montáž v Číně...Pan Kuehn by mohl vyprávět... ,ale přesto všechno je to nejvíce povedený model co se vzhledu týče. Já měl s brejlemi štestí...všechno fungovalo tak jak má..teda až na jeden špatně uložený kardan.
Nějaké fotky máte zde:
http://cadrik.rajce.idnes.cz/Kuehn_33325_a_33327/

http://cadrik.rajce.idnes.cz/Kuehn_33329_CD-Cargo/
TT, V-VI epocha,CZ-DE příhraničí,
http://model-railway.webnode.cz
www.ModulyBrno.cz
Uživatelský avatar
Tomas_C.
 
Příspěvky: 444
Registrován: stř 10 úno, 2010 1:05 am
Bydliště: Brno

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod freekey » sob 31 pro, 2016 1:18 pm

No to si můžeš odpovědět sám, jestli jsi ochoten za ty modely dá 2x - 3x tolik :-D
https://t.me/pump_upp
freekey
 
Příspěvky: 370
Registrován: sob 11 dub, 2009 11:28 pm
Bydliště: Brno

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod vorech » sob 31 pro, 2016 3:34 pm

Když to bude za ty peníze stát,tak proč ne
epocha V, VI DCC v TT
Uživatelský avatar
vorech
 
Příspěvky: 233
Registrován: ned 24 úno, 2008 6:43 pm
Bydliště: Klatovy

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod Brejla » sob 31 pro, 2016 4:54 pm

freekey píše:No to si můžeš odpovědět sám, jestli jsi ochoten za ty modely dá 2x - 3x tolik :-D


Ono by to nakonec o tolik nebylo. Vývoj a výrobní dokumentace se pořád dělá v tuzemsku u výrobců, výroba forem i lisování plastů je v současné době už otázkou automatů, takže tam tak velký rozdíl už taky nebude. Nejnákladnější je finální montáž, ale i tak by cena nemohla stoupnout v násobcích.
Brejla
 
Příspěvky: 1421
Registrován: sob 18 črc, 2015 8:25 am

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod TTBlecha » sob 31 pro, 2016 4:55 pm

No, tak to seš ve vatě.
Nebo ti stačí jeden modýlek za rok?
Já zas nepotřebuji, abych tam měl i strojvedoucího, kterej na mne bude při průjezdu nádražím mávat nebo aby mi ukapával olej pod mašinou ...
Zpracování je na slušné úrovni. Nyní dotáhnout tu sériovou kvalitu.
TTBlecha
 
Příspěvky: 58
Registrován: pát 17 dub, 2009 4:32 pm
Bydliště: Přerov

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod vix » sob 31 pro, 2016 5:39 pm

Nejdražší je forma včetně vývoje a odladění (a automaty ji fakt nedělají)
Pak hodně to stojí vylisovat - většinou to budou jednonásobné formy a hodina lisu je relativně drahá.(nejdražší stejně na tom bude manipulace s formou před a po)
To jestli to smontuje Číňan, Bulhar nebo Španěl je už víceméně jedno.

V Číně navíc stoupla cena práce, a pokud chcete kvalitu, musíte ji zaplatit. Pak montáž stojí doopravdy skoro to, co ve staré dobré Evropě. Navíc Evropa má tu výhodu, že když něco manufaktura pokaňhá, tak sednete do auta, jedete přes noc a ráno jim to tam vesele omlátíte o hlavu (reklamujete). Takže reklamaci a nápravu máte jako výrobce okamžitě (pokud tedy chcete).

Ano, stojí to nějaký peníz navíc, ovšem rychlost a kvalita (a i reputace) za to stojí.

Spousta firem vyrábějící lepší spotřební zboží se od Číny odvrací s ohledem na kvalitu, resp. vymáhání kvality...

Ad: Technické novinky - ano, díky nim máme modely posunuté do současné výše. Pětipólové motorky, přesný a složitý barevný nástřik, perfektní soutisk čitelných log a údajů (i lupou), nelámající se plasty... jinak se dostáváme na úrověň BTTB modelů (a to i přesto, a to je fakt, že rychlíkáč Zeüke v roce 1967 byl na svou dobu "brko"). Protože, pokud vám současná produkce stačí (u Tilliga ty skoro samé rychlíkáče prodávali i v roce 2007) nepohneme se dále. (A že je trh stále plný těch Zeüke a BTTB rychlíkáčů za 1/4 ceny nových a správně dlouhých. A jak vidno, spoustě lidí to stačí)

Ano, cena Kühna v porovnání s ROCO je příjemná.
vix
 
Příspěvky: 10
Registrován: pon 01 zář, 2014 4:22 pm

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod vorech » ned 01 led, 2017 4:01 am

Jo,všichni chceme evropský platy,ale kupovat chcem "praci"orientálních montazniku
epocha V, VI DCC v TT
Uživatelský avatar
vorech
 
Příspěvky: 233
Registrován: ned 24 úno, 2008 6:43 pm
Bydliště: Klatovy

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod j p » ned 01 led, 2017 4:11 am

vix píše:Ad: Technické novinky - ano, díky nim máme modely posunuté do současné výše. Pětipólové motorky, přesný a složitý barevný nástřik, perfektní soutisk čitelných log a údajů (i lupou), nelámající se plasty... jinak se dostáváme na úrověň BTTB modelů (a to i přesto, a to je fakt, že rychlíkáč Zeüke v roce 1967 byl na svou dobu "brko"). Protože, pokud vám současná produkce stačí (u Tilliga ty skoro samé rychlíkáče prodávali i v roce 2007) nepohneme se dále. (A že je trh stále plný těch Zeüke a BTTB rychlíkáčů za 1/4 ceny nových a správně dlouhých. A jak vidno, spoustě lidí to stačí)

Ano, cena Kühna v porovnání s ROCO je příjemná.


1. Dovolil bych si podotknout, ze petipolove motorky mely v TT uz prvni seriove vyrabene lokomotivy v roce 1946. (i predseriovy rucne vyrobeny model z roku 1944) Byly to motorky Pittman DC-60 vyrabene ve velkych seriich m.j. pro namornicvo a letectvo.
2. Zeuke se nepise s ü.
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod George V. » ned 01 led, 2017 6:28 am

Tak já měl v jednom H0 modelu parní mašinky z poloviny 70-tých let dokonce motorek sedmipólový...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3263
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod trainzjohny » ned 01 led, 2017 6:17 pm

Asi jsem úplný pako, ale nevíte někdo jak rozbrat podvozek brejlovce od Kuehna ? Potřebuji prohodit dvě nápravy, protože mi bandážovaná zkratovává IBW a chci vyzkoušet, zda je to problém jen v konkrétním místě, ale ať dělám co dělám, nevím, jak podvozek rozebrat. Díky
Jsem začátečník,mám TT ovládané z21 a mobilem.Flotila čítá 6 lokomotiv-377.0,749,750,753,754 a BR18.
trainzjohny
 
Příspěvky: 84
Registrován: pát 17 dub, 2015 10:19 am

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod Trainmaniak » ned 01 led, 2017 6:47 pm

Otoč koly vzhůru, na krajích krytu podvozku jsou zámečky. Opatrně vsuň malý šroubováček do podélné drážky na straně u nádrže a mírně odehni šroubovák směrem k čelu lokomotivy. Pak už to půjde vyháknout. Podvozek si při odehnutí přidržuj, ať jej nevyvrátíš.

P1550708.JPG

P1550710.JPG
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod trainzjohny » ned 01 led, 2017 7:51 pm

Děkuji !. Takže nejsem úplně blbej, já tam totiž tento výstupek s dírkou na šroubováček nemám, ale díky, alespoň vím jak na to.
Jsem začátečník,mám TT ovládané z21 a mobilem.Flotila čítá 6 lokomotiv-377.0,749,750,753,754 a BR18.
trainzjohny
 
Příspěvky: 84
Registrován: pát 17 dub, 2015 10:19 am

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: carter88, Jacek a 9 návštevníků