1. Modely MTB zůstávají konstrukčně i uživatelsky stejné, jak jsme zvyklí, se všemi klady i zápory.
2. Manuál k 714 je, bohužel, velmi nešťastná a s zřejmě s právníkem nekonzultovaná snaha MTB eliminovat nejčastější příčiny očekávaných reklamací tohoto modelu.
3. Každý prodejce je, alespoň dle výkladu, který byl zde uveden, povinen prodat konečnému zákazníkovi (= mně
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pokud se tu najde "vykuk", který zpoplatňuje záruku a vše přehazuje na mně, tak je tu dalších několik prověřených a solidních prodejců, kteří toto nikdy neudělají.
4. Posouzení záruky je taky jasné - pokud LEDky přestanou svítit vinou výrobní vady, mám právo na plnění záruky, pokud si to vlastní chybou ulomím, nárok na záruku nemám.
Toto bych asi vypíchnul a myslím si, že v tomto ohledu (asi minimum reklamací za výrobní vadu) nebude mít prodejce problém se s výrobcem domluvit na bezplatné výměně.
To samé by ale mělo platit i o motorku. Při běžném nekomerčním ježdění (komerční chápu jako několikahodinové za den) by neměl být v rámci dvouleté záruky,
respektive celé životnosti modelu žádný problém. Tady by mělo platit něco v duchu "obvyklé praxe".
Pokud má někdo více informací a může mně doplnit, tak to samozřejmě uvítám
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)