od Bald » čtv 13 říj, 2016 1:04 pm
Zkušenosti, nebo spíš pocity mám smíšené, ale co se týče obchodu, tak všechno až doposud klapalo. Jen jejich přístup k lidem je na ho.no. Poslední zážitek je reklamace lokomotivy BR 96 Trix, která má hlučný pojed (to bych ještě zkousnul, je to celý ze železa), ale v jednom směru se škube a po radě, ať jí nechám hodinu dvě zajet, začala i vrzat. No dobrý. Dal jsem to tam, Ben že se na to mrkne. Viděl sám, že v pomalejším pohybu to žádná hitparáda není. Jdu tam po třech nedělích a dáma za pultem, že lokomotiva tam stále je a že Ben marodí. Na slova, že mají už jen týden na odstranění vad mi řekla, že Ben tam nevidí vadu a že to pošlou případně do Trixu a že to potrvá tři měsíce, a že peníze mi určitě nevrátí. No a co teď s tím. O loko přijít samozřejmě nechci, ale už to potěšení z ní přebily tyhle srágory. Měl by někdo radu, jak v tomhle postupovat? Na video, kde je jasně vidět problém, se odmítají podívat.
H0, ep. II-VI: DRG, DR, DB, MÁV, PKP, RŽD
USA
Digitrax - SCFXD8 Super Chief Xtra 8 Amp Duplex Radio