To
RadekN(TT) :
děláš pokroky, je to zajímavé a dobré

Hodím se pár svých názorů, pro orientaci v popisu ještě doplním pojem směru :
SEVER - nahoře / JIH - dole / ZÁPAD - vlevo / VÝCHOD - vpravo
1) sklad s kusou kolejí na východním zhlaví stanice B - myslím, že by si zasloužila zaústit do prostřední staniční koleje nebo zcela samostatnou kolej ?! Vnitřní staniční kolej je totiž odjezdová (příjezdová) do koncové stanice D a tak si myslím, že případný posun ke skladu a od něj by mohl komplikovat odjezd (případně i příjezd ?) vlaků do stanice D

To mě ale asi doplní zkušenější nádražáci

!
2) zakreslená staniční budova ve stanici C je předpokládám pouze fikce, něco vybraného z Wintracku - jako jednokolejná (neobsazená) zastávka by mohla být jen jako zpevněný peron (hrana peronu) s cedulí - název stanice, max. bouda
3) na jižním zhlaví stanice A navrhuji propojit výhybkou první a druhou kolej (počítáno od vnitřní hrany tohoto segmentu) na konci oblouku po výjezdu z tunely skryťáku - zůstane zachována možnost přejetí vlaku ze skryťáku do stanice A, nejen na první (krajní) kolej a pak už pryč nebo couvat zpět do stanice A
4) řešení koncové stanice D - líbí se mi kusá kolej zpětně do směru příjezdu, jen bych tu výhybku posunul trochu "severněji" ! Důvod - aby třeba nákladní vlak s 5 - 6 vagony, který přijde celý na kusou kolej (asi vykládka - sklad ?!) se vešel do nádraží a lokomotiva ho mohla nacouvat na kusou kolej (snad to píšu srozumitelně ?)
5) na středním horním segmentu (je tam most nebo viadukt) - vím, že tohle místo s množstvím kolejí / tratí, je daň za propojení stanic (kompromis modeláře na malé ploše), ale zkusil bych :
a) udělat kratší most (na severním konci)
b) trať, která jde ze stanice B vnějším obloukem na jih a pak esíčkem do tunelu - ten portál tunelu bych posunul blíže ke stanici B, možná do poloviny délky segmentu ( trať bude více v tunelu, v inkriminovaném místě bude méně kolejí, bude i kratší most (viadukt)
Jinak plánek se mi líbí, vlastně na poměrně malé ploše dost stanic a možnosti simulace zajímavého provozu. Jenom pozor na výhybky severního zhlaví stanice A, končí ti na hraně, na přechodu segmentů - budeš je mít spojeny natrvalo nebo je to na pravidelnou montáž/demontáž ?
Uvidíme, co na to ostatní
