fulda píše:Jirko, ten hlavní rozdíl mezi mnou a tebou je, že se snažím znát objektivní přednosti i nedostatky každého systému a pak s nimi pracovat. To že je na XpressNetu nešťastně vyřešené časování příslušenství neznamená, že je ta sběrnice špatná. Ta sběrnice je prostě vhodná pro domácí kolejiště a není vhodná pro rozsáhlá klubová/výstavní kolejiště.
No na tom se opet shodneme (viz zvyrazneny text), ja take pouzivam Xpressnet na "kobercove" jezdeni. Ja jsem v tom prispevku nic nehodnotil a uz vubec ne jestli je to dobre nebo spatne. Proto prilis moc nerozumim tomu konfrontacnimu stylu komunikace. Ale mozna mas pravdu, ze ja vychazim pouze a vyhradne z faktu a nez neco publikuji tak to overuji jak po prakticke tak i po teoreticke strance, obvykle nejmene ze 2 nezavislych zdroju. Pokud mas pocit, ze mam nekde chybu mas moznost na ni upozornit a predlozit fakta a to jsi bohuzel zatim v mem pripade nikdy neudelal, pokud si dobre pamatuji. Takze tady bych asi debatu z me strany ukoncil, zejmena pokud nejsou fakta... Jen tedy pro zajimavost o jakych systemech tedy hovoris krome Xpressnetu ?
fulda píše:Konec konců pokud bych chtěl používat tvojí rétoriku, tak se tě jednoduše zeptám, kolik kolejišť reálně používá LocoNet pro oládání příslušenství? Myslím, že mi na to bude stačit ruka zkušeného dřevorubce.
No nejsem si jist jak to chces vycislit, ale pokud mohu mluvit ze sve zkusenosti, tak kolejiste, ktera jsem videl, tak pokud pouzivaji k trakci system Lenz nebo NCE, tak pro prislusentsvi ve vetsine pripadu LocoNet.
A komentare ohledne LCC, na ktery smeruje ten link, je presne ukazkovy priklad jak vznikaji famy. Aniz by clovek mel v ruce jakykoliv vyrobek LCC, tak se delaji zavery, ktere mimo jine pak samotna NMRA dementovala ve svem bulletinu. Jedine pozitivum snad je, ze takovych "objektivnich" komentaru bylo vice, proto nato NMRA reagovala a zacala vysvetlovat.