od Petr Zatrepalek » pon 01 srp, 2016 10:21 am
Několik postřehů:
1) je to pod zešikmenou střechou, rám se podle fotky zdá že je vysoký přesně jak vychází prechodový roh střecha/stěna. Jak je počítáno s deformací krajiny kvůli šikmé střeše? Pokud plánek zobrazuje rozměr 1/1 přesně dle stěn místnosti, a nebere se tedy v úvahu zúžení prostoru díky šikmé střeše, a je-li deska na rámu viz fotka už připravená co by spodní patro kolejiště /skryták/ tak se pod tu šikmou střechu všechny koleje dle plánku nevejdou.
2) jak je řešen přístup/dosah za účelem údržby a oprav kolejí? Pod šikmou střechou se těžko natáhneš, a ještě se přitom bouchneš do hlavy... I za ideálních podmínek se dá dosáhnout tak 80-90cm max. Problematický bod je celý úsek vlečky a dále zadní trat od mostu nalevo. Taky trat vlevo od řeky bude problematická s ohledem na přístup ke kolejím. Řeku budeš z kolejiště vyndávat těžko, případný přístupový výřez v řece bude vypadat zas hodně blbě. Takto se mi to jeví, že kvůli každému vykolejenému vagonku budeš muset pracně rozpojovat jednotlivé díly kolejiště a furt s nima hejbat, nebude-li kolejiště mít odskok aspoň tak 50cm od stěny.
3) Udržba a opravy ve skryté části - mezera 6cm je málo na prostrčení ruky svírající jakýkoliv nástroj, natož vagonek. Počítáš i s místem co ti z toho uberou podpovrchový přestavníky?
4) Remorkér - fakt krásná práce. Nicméně má ponor tak 2cm. Jak budeš řešit vodu aby pod remorkérem nebylo hned vidět dno a zároveň si neměl problém se ztvárněním vody při této minimální hloubce a plánovaném rozměru řeky - bubliny, váha, zahřívání model vody??
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů