Toto kolejiště jsem zařadil do kategorie "Velmi nejtěžší".Důvodem není až tak námět,jako jeho spíše zpracování nemluvě o realizaci celého kolejiště.Samotné kolejiště má 8 spirál a to jsou rozděleny do tří samostatných pater nad sebou v jednom místě
Byla to obrovská fuška než jsem vše výškově doladil.Poměr stoupání jsem se snažil zachovat 1:35,jen k Telgártskému mostu trať stoupá v poměru 1:33.Zohlednil jsem přístup do skrytých stanic průzorem cca 12,0 cm.Realizoval výškový rozdíl ve "Slučke" 31,0 m
.Stanica Dobšinská Ladová Jaskyňa bude skutečně v oblouku.Vypadá to,že ani Chramošský obloukový most nebude třeba zkracovat,Telgártský viadukt bude dle reálných rozměrů,ufffff.Skicu jsem zjednodušil,aby jste viděli,jak vypadá námět.
. Vlakové soupravy délka cca 1,4 m.