Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Příspěvekod Jiri Dvoracek » ned 13 pro, 2015 7:40 pm

milan ferdián píše: Kdo najde rozdíly mezi mými projekty a realizaci našeho tvůrce :wink: ,ten dostane za odměnu čokoládovou medaili.


Tak jsou tam drobne rozdily, to nepopiram, ale hlavni byla myslenka, Milane, a ta tam porad stale je :lol: :oops: :twisted: :mrgreen:
TT - digital, CD, ZSR a OBB, epocha V a VI, Digitrax a JMRI
Jiri Dvoracek
 
Příspěvky: 1166
Registrován: ned 03 čer, 2012 12:20 pm
Bydliště: Valašské Meziříčí, CZ

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Příspěvekod Barbucha » ned 13 pro, 2015 8:10 pm

milan ferdián píše:medaili.


Podle vzoru "nůšy". Jí ti dám prznit jazyk, ty jeden spisovatel"y". :-D
Naposledy upravil Barbucha dne ned 13 pro, 2015 9:08 pm, celkově upraveno 1
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Příspěvekod Jiri Dvoracek » ned 13 pro, 2015 8:43 pm

Barbucha píše:
milan ferdián píše:
Jiri Dvoracek píše:medaili.


Podle vzoru "nůšy". Jí ti dám prznit jazyk, ty jeden spisovatel"y". :-D


Oprav tu upravu. Ted to vypada, jako bych takovou hruzu napsal ja :lol: :mrgreen:
TT - digital, CD, ZSR a OBB, epocha V a VI, Digitrax a JMRI
Jiri Dvoracek
 
Příspěvky: 1166
Registrován: ned 03 čer, 2012 12:20 pm
Bydliště: Valašské Meziříčí, CZ

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Příspěvekod Barbucha » ned 13 pro, 2015 9:09 pm

Ježčí voči, to jsou ty vnořený citace :-D. Moc se omlouvám. To byl spisovatel Milan…
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Příspěvekod milan ferdián » čtv 17 pro, 2015 7:43 am

Poslouchej ty stavaři,od roku 2013 mi tu leží a padá na ni prach tvoje publikace I.dílu.Co s ní :?: Do UK,ti ji ale posílat rozhodně nebudu :!: :wink:
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Příspěvekod Jiri Dvoracek » čtv 17 pro, 2015 6:32 pm

Smarjaaa pano, ja jsem na ni uplne zapomel :-D Do UK fakt ne, to by bylo drazsi jak samotna knizka. :-) Dodam adresu bud do Prahy a nebo Breclavi :-) Diky za pripomenuti ;-)

No, chlapi, to jste mi teda moc nepomohli :-D Budu si muset hodit necim, co ma tri strany :-D
TT - digital, CD, ZSR a OBB, epocha V a VI, Digitrax a JMRI
Jiri Dvoracek
 
Příspěvky: 1166
Registrován: ned 03 čer, 2012 12:20 pm
Bydliště: Valašské Meziříčí, CZ

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Příspěvekod Jiri Dvoracek » ned 20 pro, 2015 5:45 pm

Takze se mi nakonec prece jenom jedna dobra duse ozvala. Sice pres SZ, ale ozvala :lol: Takze pribyla jeste jedna varianta a vzhledem k tomu, ze se za cca rok a pul chystam vratit do CR, padla zde otazka na pripojenou modulovou stanici. Pripevnit jedno celo trvale na kolejiste a pak pripojit stanici :mrgreen: No nejsu odbornik, tak jsem to jenom tak na rychlo zkusil nakreslit. Neznam ani normy, druhy vyhybek (EW2 a nebo EW3), delka stanicnich koleji, apod. To bych jeste musel nastudovat. Takze jenom to, co mi vyslo. Stanicni koleje 2 (2a,2b a 2c),1,3,5 a 7. Delka stanicnich koleji od 900 do 1450 mm. :lol: :mrgreen:
Přílohy
Varianta modul.jpg
Varianta modul.jpg (33.91 KiB) Zobrazeno 6567 krát
TT - digital, CD, ZSR a OBB, epocha V a VI, Digitrax a JMRI
Jiri Dvoracek
 
Příspěvky: 1166
Registrován: ned 03 čer, 2012 12:20 pm
Bydliště: Valašské Meziříčí, CZ

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Příspěvekod Jiri Dvoracek » pon 04 led, 2016 10:26 pm

Vazeni pratele,

takze po dlouhem zvazovani vsech pro a proti, nakonec zvitezila varianta A (viz obrazek), tj. s ponechanim jednoho zhlavi v oblouku a vlozenim stredniho dilu, ktery prodlouzil stanici. Kolejiste lze rozebrat na 4 dily (2 ks 122x122 cm, 2ks 122x61 cm). Takze na stehovani do CR to snad bude v klidu. Delky stanicnich koleji se pohybuji od 210 do 250 cm. Delka nastupiste Sudop je u koleji 3,1 a 2 cca 140 cm (neni to zbytecne moc?). Ted jenom nevim, jestli ta delka stanicnich koleji neni na vozovy park vedlejsi trati (810+010, Desiro, barca + dve patra + BDs, brejlovce a 4xY) zbytecny luxus :lol: :mrgreen: Ale na druhou stranu aspon nebude stat rychlik do Prahy od namezniku k namezniku :lol: Jinak vsechno zustane tak, jak mi to navrhl Milan a dokreslil Tomas. Slibuju, ze uz se v tom nebudu vrtat :lol: :oops: :mrgreen:
Přílohy
Odobcka Jezero-Drinov.jpg
TT - digital, CD, ZSR a OBB, epocha V a VI, Digitrax a JMRI
Jiri Dvoracek
 
Příspěvky: 1166
Registrován: ned 03 čer, 2012 12:20 pm
Bydliště: Valašské Meziříčí, CZ

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Příspěvekod workous » úte 05 led, 2016 9:40 am

Jo to známe Jirko to tu slibují všichni :) (Slibuju, ze uz se v tom nebudu vrtat :lol: :oops: :mrgreen:)
P.S. od kdy budeš doma v ČR ?
Roco Geoline/DCC DR5000 + RocRail/JMRI momentálně v pauze..
Uživatelský avatar
workous
 
Příspěvky: 2147
Registrován: sob 15 lis, 2008 12:05 pm

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Příspěvekod Rocky_MK » úte 05 led, 2016 10:01 am

Náhodou to bude vypadat výborně, když se do nádraží vejde odpovídající souprava s velkou rezervou. Když 810+010 vjíždí někam do nádraží, taky to hodnou chvíli trvá, než ho projede. Ale stěhovat to přes půl Evropy, to si nedokážu představit. Jsem zvědavý, jak to tu cestu přežije. Držím palce :)
Nemám na kolejišti sedmivozový RailJet v N a stále ještě dýchám
Uživatelský avatar
Rocky_MK
 
Příspěvky: 1086
Registrován: stř 22 led, 2014 8:51 am
Bydliště: Brno/Hodonín

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Příspěvekod Jiri Dvoracek » úte 05 led, 2016 7:58 pm

Rocky_MK píše:Náhodou to bude vypadat výborně, když se do nádraží vejde odpovídající souprava s velkou rezervou. Když 810+010 vjíždí někam do nádraží, taky to hodnou chvíli trvá, než ho projede. Ale stěhovat to přes půl Evropy, to si nedokážu představit. Jsem zvědavý, jak to tu cestu přežije. Držím palce :)


On to byl zamer, aby mi nestali vlaky od namezniku k namezniku. Ale pak jsem si rikal, jestli jsem to neprehnal :lol: Stehovani nebude problem, mam svoji vlastni dodavku, vlacky bych nikomu nesveril a zas tak moc veci nemame :lol: :mrgreen:

workous píše:Jo to známe Jirko to tu slibují všichni :) (Slibuju, ze uz se v tom nebudu vrtat :lol: :oops: :mrgreen:)
P.S. od kdy budeš doma v ČR ?


Jj, je pravda, ze se nema nikdy rikat nikdy :lol: Kdyby jsi videl, co jsem tvoril za navrhy. Puvodne jsem chtel natahnout tu cast, kde je dvoukolejka, ale vychazely mi hrozne paskvily :lol: :lol: Mam v planu tady vydrzet do cca 30.3.2017. Plus minus. Kdyby bylo jenom na mne, tak se do CR nikdy nevratim, ale zena neda jinak a s ohledem na zalozeni rodiny ji davam za pravdu. Vsude chleba o dvou kurkach :lol: Horsi je, ze penize, ktere jsem tady mel treba pres Vanoce, nedostanu v CR ani za pul roku. A to pres to, ze mam dva Ing. a PhD. :mrgreen: :lol:
TT - digital, CD, ZSR a OBB, epocha V a VI, Digitrax a JMRI
Jiri Dvoracek
 
Příspěvky: 1166
Registrován: ned 03 čer, 2012 12:20 pm
Bydliště: Valašské Meziříčí, CZ

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Příspěvekod workous » úte 05 led, 2016 9:09 pm

No se ženami je to vždy kompromis :D
Roco Geoline/DCC DR5000 + RocRail/JMRI momentálně v pauze..
Uživatelský avatar
workous
 
Příspěvky: 2147
Registrován: sob 15 lis, 2008 12:05 pm

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Příspěvekod Jiri Dvoracek » pon 01 úno, 2016 10:34 pm

workous píše:No se ženami je to vždy kompromis :D


Kompromis ano, ale clovek si taky musi umet poradne dupnout :lol: :lol:

Abych uz neplevelil vlakno u KB staveb, tak se zeptam jeste tady. Abych si co nejvice odkryl dvoukolejku, tak jsem se rozhodl zmensit tunel pod hradem a cesta do arealu ZZN bude preklenovat hlavni trat pres most. Nejvice se mi libi ten od KB model, ale problem je v jeho propozicich, :mrgreen:
nadjezd1.jpg


Prujezdny profil je na vysku 43 mm a na sirku cca 91 mm, coz je na dvoukolejnou elektrifikovanou trat malo. S vyskou by si clovek mohl pohrat, ale s sirkou je to horsi. Na vysku mne napadlo reseni a sice dat pod sloupy jeste treba velky betonovy kvadr o vysce cca 25 mm a pak by byl prujezdny profil 68 mm na vysku od TK a to by uz melo byt OK. Na sirku mne napadla jedna takova vec a snad to pan majitel KB model nebude cist. Ze bych ten most rozpulil zhruba v bode A a spojil ho k sobe puvodnima koncama, tedy body B1 a B2.
nadjezd.jpg


Nemam to presne zmerene, ale ciste odhadem bych mohl dostat nejakych 120 mm a tam uz se snad vejdu. Myslite, ze by sel ten most rozpulit a pak spojit? Zda se mit totiz, ze neni uplne rovny, ale spise do takove mensi strisky :lol: :mrgreen:
TT - digital, CD, ZSR a OBB, epocha V a VI, Digitrax a JMRI
Jiri Dvoracek
 
Příspěvky: 1166
Registrován: ned 03 čer, 2012 12:20 pm
Bydliště: Valašské Meziříčí, CZ

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Příspěvekod milan ferdián » úte 02 úno, 2016 7:21 am

Osy kolejí na dvojkolejce jsou 43 mm,NEM102/B1- 36 mm = 79 mm v přímce.Otázkou je kde bude ten most.Pod hradem je široký pojem.Potom nastupuje tvoje varianta úpravy mostu.To znamená rozřezat v půlce,jak navrhuješ,dodat střední chybějící část a opětovně slepit.
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » úte 02 úno, 2016 8:42 am

taky jsem o tomhle přemýšlel a šel jsem svojí cestou most samo doma sice makám na tom už 3 týden ,ale zas to bude moje práce ..a já ho mám doopravdy pod hradem :D

http://s384.photobucket.com/user/aggres ... ry/?page=1
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

PředchozíDalší

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: kapmor a 1 návštěvník