Re:M.D.L.III

Vše co souvisí s moduly.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký

Re: M.D.L.

Příspěvekod milan ferdián » čtv 29 říj, 2015 12:16 pm

Někdo bere běžně,že lokomotivy si kupuje jak rohlíky v krámu.Pro mne je to svátek,být konečně majitelem svých hnacích vozidel.Jsou doma,zdigitalizované,funkční.Velké poděkování patří jednomu kolegovi,který mi velmi pomohl,děkuji ti. :wink:
Přílohy
093 DF.JPG
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: M.D.L.

Příspěvekod workous » čtv 29 říj, 2015 12:31 pm

Ani hrubou stavbu nezačneš ?
P.S. Ta loko je moc pěkná jestli už je v digi a má ty jízdní vlastnosti pak je jásné, že je to svátek.
Roco Geoline/DCC DR5000 + RocRail/JMRI momentálně v pauze..
Uživatelský avatar
workous
 
Příspěvky: 2147
Registrován: sob 15 lis, 2008 12:05 pm

Re: M.D.L.

Příspěvekod milan ferdián » čtv 29 říj, 2015 12:47 pm

workous píše:Ani hrubou stavbu nezačneš ?
P.S. Ta loko je moc pěkná jestli už je v digi a má ty jízdní vlastnosti pak je jásné, že je to svátek.

Musí být splněna i druhá podmínka a ta zatím není.Viz.příspěvek zpět na stranu 19,poslední dolní příspěvek.Svátek to tedy pro mne je. :wink:
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: M.D.L.

Příspěvekod Martin Justiz » pát 30 říj, 2015 8:13 pm

stejnou radost jsem měl když mi po letech dorazilo na kolejiště první tůčko :wink:
ČD v Nku
Martin Justiz
 
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07 zář, 2009 11:19 am
Bydliště: praha slivenec

Re: M.D.L.

Příspěvekod milan ferdián » pon 02 lis, 2015 9:17 am

Proč to tak jde nelehce :D :?: Reakce z tématu "Proč N-ko není oblíbené v ČR..".
Přílohy
MDL sloup.jpg
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: M.D.L.

Příspěvekod workous » sob 07 lis, 2015 5:32 pm

Pokud už je to hotový prototyp vypadá hodně věrně "Milan šikulka"...
Roco Geoline/DCC DR5000 + RocRail/JMRI momentálně v pauze..
Uživatelský avatar
workous
 
Příspěvky: 2147
Registrován: sob 15 lis, 2008 12:05 pm

Re: M.D.L.

Příspěvekod milan ferdián » ned 15 lis, 2015 9:22 pm

workous píše:Pokud už je to hotový prototyp vypadá hodně věrně "Milan šikulka"...

Já ne,ten klučina co na tom dře a v duchu mě pro.....á :D Je to bitva,psal mi :wink: .
Přílohy
20151115_125632 – DF.jpg
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: M.D.L.

Příspěvekod Vaclav86cz » stř 09 pro, 2015 11:13 pm

Petr S. píše:Kdybys postavil MDOK 760 mm ( to je 9 mm - tvůj oblíbený rozměr ) , já bych zkusil nákladní na 1435 . A přestala by to být utopie . Mluvím pochopitelně o 1:87 .
Divadlo ti ale stavět nebudu !

Petr S.


Petře ty by jsi udělal nákladní šalinovou dopravu???
Neříkej 2x... V hlavě se mě honí jeden projekt :-D
Vaclav86cz
 
Příspěvky: 332
Registrován: pon 03 lis, 2014 9:33 pm
Bydliště: Brünn

Re: M.D.L.

Příspěvekod Petr S. » čtv 10 pro, 2015 1:45 pm

Nákladní tramvaj z nádraží do uhelných skladů nebo do elektrárny podpoří moje podnikání .
Tendr od Roco BR 19 projede poloměr 380 mm . To je pro mě limitní rozměr na nákladní části tratě . Vyhýbky 15°nejsou problém . Jiné podmínky nemám .
Tu osobku ať si udělají ti druzí .
P.
Petr S.
 
Příspěvky: 558
Registrován: úte 16 pro, 2008 8:42 pm

Re: M.D.L.

Příspěvekod mlha » čtv 10 pro, 2015 6:42 pm

Tak to je výzva Milane...., už se těším na pokračování
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2692
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: M.D.L.

Příspěvekod Mcx » čtv 10 pro, 2015 7:27 pm

Petr S. píše:Tendr od Roco BR 19 projede poloměr 380 mm . To je pro mě limitní rozměr na nákladní části tratě .

tak to bych viděl jako problém - tímto poloměr pouze samostatně jednotlivý vůz s hnacím vozidlem, které má spřáhlo upraveno pro přepravu vozů těmito poloměry. Spojené vozy se zkrácenýmy spřáhly - úprava pro modulový provoz ... to se nepovede tudy projet, to je například většina mých vozů :) a zdaleka nejsem sám.
Uživatelský avatar
Mcx
 
Příspěvky: 2740
Registrován: ned 06 lis, 2011 1:04 pm

Re: M.D.L.

Příspěvekod Petr S. » čtv 10 pro, 2015 7:58 pm

O problému s upravenými spřáhly vím . Můžu to vyřešit jen tím , že budu vozit jen jeden vůz .
P.
Petr S.
 
Příspěvky: 558
Registrován: úte 16 pro, 2008 8:42 pm

Re: M.D.L.

Příspěvekod milan ferdián » čtv 10 pro, 2015 8:45 pm

Petr S. píše:O problému s upravenými spřáhly vím . Můžu to vyřešit jen tím , že budu vozit jen jeden vůz .
P.

Já zvládnu i více,ale pro provoz mi stačí dle reálné minulosti jen čtyři vozy :wink: .
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: M.D.L.

Příspěvekod Vaclav86cz » pát 11 pro, 2015 4:57 pm

No je otázka, zda-li v provozu bylo mezi vozy přidáno nějaké prodloužení a nebo zda-li vozy jezdili na dlouhou šroubovku. Pak je taky otázka, zda-li v tomto případě byly vozy bržděny a jestli stačili hadice u vozů.
Chtělo by to nějaké fotky z provozu, protože po přepočtu mě 33 metrů poloměr nepřijde jako nějak extra závratný pro tramvajový provoz.
Pak je taky otázka, zda-li nebylo těchto malích poloměrů použito až přímo v areálu firmy a pro nákladní provoz byl použit po hlavních tratích třeba poloměr 50 metrů, což je po přepočtu nějakých 575 mm. A co už by pro vozy se zkráceným spřáhlem nemusel být problém.
Budu muset toto pozjišťovat ze zdrojů v TMB, jak to bylo a nebylo v Brně.
Například, když jsem se díval na vlečky v Budapešti, co posílal Petr S. tak tam jsou malé poloměry většinou až přímo na vlečce, ale odbočení z páteřní tratě 50 - 100 metrů.

A pro Milana jeden odkaz, který určitě zná:
http://archiv.dopravni.net/view.php?cisloclanku=2005112701
Vaclav86cz
 
Příspěvky: 332
Registrován: pon 03 lis, 2014 9:33 pm
Bydliště: Brünn

Re: M.D.L.

Příspěvekod Petr S. » ned 13 pro, 2015 6:52 pm

V Budapešti , konkrétně v Angyalföldu na hlavní třídě nebyly malé oblouky . Do místa vykládky ( nakládky ) zaústila trať větším obloukem a uvnitř byly již malé a nebo vozové točny . V několika případech , kdy by musel být oblouk do skladiště byla odbočující trať na druhou stranu než vlečka a ta se pak vracela zpět , napříč přes ulici . Tak by se daly vyřešit malé oblouky . Těch možností je mnoho .
Viz : http://hampage.hu/trams/sinek.html , http://hampage.hu/trams/sinekbuda2.html#kisrokusutca ,
http://hampage.hu/trams/1933/2-es_kicsi.jpg ,http://villamosok.hu/balazs/teher/ipvgb/bf/eov_k.jóg , http://villamosok.hu/balazs/teher/ipvgb ... 1935_k.jpg
http://villamosok.hu/balazs/teher/ipvgb ... kszt_k.jpg
http://villamosok.hu/balazs/teher/ipvgb/akna/1962_k.jpg
P.
Petr S.
 
Příspěvky: 558
Registrován: úte 16 pro, 2008 8:42 pm

PředchozíDalší

Zpět na Moduly

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jardaaa a 7 návštevníků