Po delší době jsem se rozhoupal ne k přestavbě, ale ke kompletní stavbě. Už mi chybí stavby parních lokomotiv. Přeci jen, 12let je stavět profesně a pak přejít jinam...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Na mušku jsem si vzal čtyřkoláka 434.2186 , který jezdí na posázavských linkách a tudíž bude jezdit i na modulovce KŽM Praha 3, která je z větší části Posázavským pacifikem motivovaná. Předem upozorňuji, že nejsem počítač nýtů a tudíž mi nejde o naprostou přesnost rozměrů, ale aby to celkově dobře vypadalo a slušně a spolehlivě jezdilo.
Prapůvodně se mělo jednat pouze o odlitek posazen na pojezdu BR92 BTTB.
Ale... Jak už to bývá...
Odlitkový tendr byl tak křivý, že jsem zakoupil leptanou stavebnici tendru 516.0 od DK-modelu a v úvaze byla možnost postavit pojezd do tendru (převodovka komplet novostavba) a lokomotiva z odlitku na pojezdu BR92 BTTB by byla tendrem tlačena. Jízdní vlastnosti BTTB pojezdu jsou poplatné době svého vzniku a remotorizace není samospasitelná.
Následně se mi nelíbila kola na pojezdu BTTB a ojnice s jednopravítkovým křižákem. Čtyřkolák má křižák na dvoupravítkovém vedení. Takže, zas, prohledávání modelářského "haraburdí" přineslo další variantu
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Další postup popíšu podle postupu stavby. Toto vlákno jsem otevřel ne pro chlubení, ale jako motivaci pro "hračičky" či modeláře, kteří se mohou inspirovat a postavit model i lepší než já. Mne samotnému je motivací podobné téma ve velikosti H0 - viewtopic.php?f=3&t=8890 a stavba čtyřkoláku v TT na http://rak-man.sweb.cz/434.html .