1) 2000 mm je na dvoukolejné stanici jak pěst na oko, když FREMO hovoří o 3450/3496 na volné trati. Pro FREMO naprosto nepoužitelné Tříkolejná stanice na lokálce snad, ale na dvojkolejce je to jak žebřiňák na dálnici.
2) nechápu co chceš přepočítávat. Z reálu určitě nic
3) nevidím důvod to kreslit ve Wintracku, v reálu ti to stejně výjde úplně jinak
4) i když bys to ve Wintracku nakreslil a v reálu by ti to vyšlo stejně, tak pro případnou výrobu to budeš kreslit znovu v něčem jiném. Tak proč to tedy nenakreslit hned v něčem použitelném pro následnou výrobu.
5) pokud to budete stavět z Tilligovic EW3 - EW6, tak ty jsou tak flexibilní, že bez šablon stejně nepostavíš ani 2 stejné kusy. Pokud se ti to podaří, tak jsi někde udělal chybu
Abych jen nekritizoval, tak doporučuji nakreslit třeba v Cadu jen jednoduché jednočárové vytyčovací schéma a zbytek doladit až v reálu. V jednoduchém schématu se dá dostatečně zkontrolovat jak základní topografie kolejiště, tak délky staničních kolejí i případná sjízdnost. Trochu se obávám, že poloměry vexlí ti výjdou v těch obloucích dost krkolomné. Jestli to má trochu vypadat tak bych doporučil spíše EW5 než EW3.
Nebylo by lepší raději poloměr R=5.000 a úhel třeba jen 90°? Pak už by s tím šlo jezdit i ve FREMO a při stavbě layoutu by to nečinilo žáden problém. Dokonce si myslím, že by to mohlo být občas i výhodou. Už se nám 2x stalo, že jsme na poslední chvíli vyráběli extra obloukové moduly o poloměru 3.450 mm, aby se dal postavit smysluplný layout. Pokud mám někde oblouk o poloměru 1.000 mm (příp. 1.345 mm) a chci kolem něho vést další oblouk vnější stranou abych mezi nimi prošel, tak mohu buď navrhnout lomený oblouk, nebo použít poloměr minimálně 3.450 mm. Já volím druhou možnost. Vypadá to mnohem lépe.