Připadá mi to jako vřadit předlohou mezi dvě převodovky s úplně stejným odstupňováním rychostních stupňů.
Přeloženo do češtiny: Je to nesmyslná kombinace.
Když pominu potíže s pohonem dvojité spojky na mostu přesuvny (i když z technického hlediska zajímavá výzva), tak jediný přínos vidím v šílenosti ovládání podobného forichtungu.
Pokud chceš mít mermomocí nějakou raritu podobného ražení a navíc i s praktickým využitím, pak zkus spíše přesuvnu s otočným mostem. Podobnou záležitost mám již nějakou dobu rozpracovanou v PC a v hlavě. Vlastně to mám v opačném pořadí.

V tomto ovládání není žáden problém a s využitím Fuldových udělátek to lze ovládat stiskem jediného tlačítka. Mašinerie je pak už schopna sama rozeznat co je třeba udělat a v jakém pořadí.
To co je na fotce je opravdu jen dvojité kolejové křížení na dvojkolejné trati i když je budováno víceméně jako vjezdový modul skryté stanice.