Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
Ano, Petr mi přesně mluví z duše. Kdo by opravdu chtěl provozovat elektrifikovanou trať na modulech a být pokud možno kompatibilní s dalšími modeláři, měl by se inspirovat u sousedů. Není třeba teoretizovat nad problémy již více méně vyřešenými....Petr S. píše:Tvůrci trolejového provozu by neměli znovu objevovat Ameriku , ale měli by se snažit využít to , co existuje . Němci i rakušani jsou dost daleko .
Dan Buchtela píše:Ano, Petr mi přesně mluví z duše. Kdo by opravdu chtěl provozovat elektrifikovanou trať na modulech a být pokud možno kompatibilní s dalšími modeláři, měl by se inspirovat u sousedů. Není třeba teoretizovat nad problémy již více méně vyřešenými....Petr S. píše:Tvůrci trolejového provozu by neměli znovu objevovat Ameriku , ale měli by se snažit využít to , co existuje . Němci i rakušani jsou dost daleko .
Ale především bych to opravdu nechal na těch, kteří budou skutečně stavět.
Petr S. píše:Tvůrci trolejového provozu by neměli znovu objevovat Ameriku , ale měli by se snažit využít to , co existuje . Němci i rakušani jsou dost daleko .
Dan Buchtela píše:Ano, Petr mi přesně mluví z duše. Kdo by opravdu chtěl provozovat elektrifikovanou trať na modulech a být pokud možno kompatibilní s dalšími modeláři, měl by se inspirovat u sousedů. Není třeba teoretizovat nad problémy již více méně vyřešenými....
Dan Buchtela píše:Ale především bych to opravdu nechal na těch, kteří budou skutečně stavět.
HonzaM píše:Nedávno jsem navštívil svého známého, který má elektrifikovanou část domácího kolejiště. Bohužel je podle jeho zkušeností hodně mašin průmyslových výrobců, jejichž sběrací líšty nejsou schopné po vedení bezproblémově jet (lišta nezůstává v patřičné poloze).
Petr S. píše:HonzaM píše:Nedávno jsem navštívil svého známého, který má elektrifikovanou část domácího kolejiště. Bohužel je podle jeho zkušeností hodně mašin průmyslových výrobců, jejichž sběrací líšty nejsou schopné po vedení bezproblémově jet (lišta nezůstává v patřičné poloze).
No jo a já se divil,proč jsi dal neúplný příspěvek.Petr S. píše:Byl jsi moc rychlý Milane . Já jsem to mezitím trochu zmírnil .
P.
Tomáš píše:Já sice moduly nestavím,ale obecně si myslím,že taková eletrifikace,pokud to má nějak vypadat,je hodně o financich. Jednou jsem uvažoval udělat si alespoň kousek trati a musím říct ceny byly skutečně pěkný
Co se týče toho ježdění po troleji.... No nevím jak ostatní ale v dobách BTTB jsem přímo hltal ty jejich fotky z katalogů a nemyslím si,že by to tam bylo jen naaranžované
Petr S. píše:HonzaM píše:Nedávno jsem navštívil svého známého, který má elektrifikovanou část domácího kolejiště. Bohužel je podle jeho zkušeností hodně mašin průmyslových výrobců, jejichž sběrací líšty nejsou schopné po vedení bezproblémově jet (lišta nezůstává v patřičné poloze).
V roce 1973 jsem měl kolejiště s elektrifikovanou tratí . Dělal jsem si trolej sám . Vcelku , trochu napínanou . Jezdila tam E69 a E44 Piko . Obě měly povolené pružinky ve sběračích kvůli menšímu přítlaku . Jezdily bez závad . To kolejiště jsem potom prodal . Ani nový majitel mi to nepřišel hodit na hlavu .
Tím chci říct , že jestli něco nejde a dotyčný to vzdá , tak to není příklad hodný k následování . Zvlášť , když jiným to jde .
Zdraví Petr S.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků