Zdravim panove,
po delsi odmlce, kdy mne ma soucasna prace zamestnava na 130% a budu asi jediny, kdo diky tomu nenavidi Vanoce, jsem si rekl, ze zkusim trosku podrazdit hada bosou nohou

Zatimco v soucasne dobe probihaji prace na SN a spirale (napojit SNA do spiraly v prizemi a nultem zavitu celkem jde, ale zapojit SNB do prvniho patra spiraly, kde uz je i stoupani a klesani do SNA me stoji hodne nervu

) ve mne uzrava takova jedna myslenka

Ne, ze bych si nevazil prace zdejsiho mistra, ktery mi zhotovil planek presne dle mych predstav, jenze je tam to ale.

Soucasny planek ma ramena 244x264 cm a hloubku 122 cm. Pri stavbe je po odejmuti kulis pristup ze vsech stran, cili prace do hloubky max 60 cm. Mistnost ma rozmery 4x3 metry. Takze asi vite, kam tim mirim. Zmeny by se nedotkly hlavnich dvou segmetnu, kde je dvoukolejka a ani koncove segemtnu stanice Drinov s depem, ktery je z vetsi casti hotov, ale pouze koncove stanice Drinov. Hlavou se mi honi v podstate tri zakladni varianty. Varianta A - ponechani jednoho zhlavi v oblouku, ale pouze vlozit stredni dil (cca 100cm), ktery by nadrazi opticky prodlouzil. Delka stanicnich koleji by se pak pohybovala kolem 230 cm u nejdelsi koleje. Varianta B - Nahradit obloukove zhlavi klasickym s upravou vlecky do pivovaru. Delka stanicni koleje cca 190 cm. Pozitivem je nahrazeni obloukovych vyhybek IBW klasickymi EW2. Varianta C - nerypat se do toho a na takoveto blbosti zapomenout.

Pro predstavu predkladam obrazky jednotlivych variant. Nebo pokud mate jiny navrh, jak vyuzit misto, sem s nim.
