Tak jsem po dlouhém bádání, přemýšlení, vymýšlení, plánování (kdyby jste viděli moji plochu na PC

) konečně dospěl k finálnímu návrhu. Snad. Ustoupil jsem sám před sebou a použil SN se smyčkou o třech kolejích. Vnitřní má poloměr R267, je to daň za prostor. Už tak mám na pohyb jen 40 cm. Nicméně, vnitřní kolej se dá kdykoliv transformovat do dvou kusých nebo zrušit úplně. Pro Rosničku s Mn to stačí. Z něj stoupá skoro tobogán (koleje nevedou nad sebou). Před tobogánem - v jeho začátku, tj u SN je prostor pro prodloužení trati, tudíž o volný průjezd se nebojím. Nevýhodou je přítomnost R310 ve stoupání, ale snad se podaří doplánovat větší poloměr, případně jej rovnou realizovat. Po jednom závitu je na tobogánu (v klesání, vím a ještě to zvážím) výhybka, ze které odbočuje 80 cm dlouhá odstavná kolej pro vratné soupravy z kolejiště. Tato by se hodila proto, že zároveň můžu proti odjíždět s druhou soupravou ze smyčky. Zkrátí se tak čas na "vykřižování", i když na dráze není kam spěchat

Poté se tobogán vytočí ven ze skrytých prostor, aby pokračoval poloměrem R400 na povrchu, přes plánovanou zastávku za tunelem do dlouhého ostrého oblouku R353. Za tímto je malá stanička, o metrových kolejích, která slouží hlavně pro křižování na jednokolejné trati. Bude zde volná skládka, případně malé skladiště s rampou pro místní potřeby. Ze stanice pokračuje obloukem téměř R500 na zlomový bod a to je styk s moduly. Na vjezdovém modulu je hned na kraji vlečka. Ta mi dělá malou starost a to napojení krajiny modulů na kolejiště. Pravděpodobně bude před okrajem modulu areál oplocen. A dál už to znáte. Stanice Sedlčany, výhybky EW3, poloměr R700. Výhoda tohoto schématu spočívá také v tom, že kolejiště se dá provozovat i bez modulů. Tudíž bude asi vhodné začít jej stavět jako první. Samozřejmě, až postavím vhodné prostory. Jako materiál na rám použiji stávající rám 200 x 60, který na potřebných místech rozšířím pomocí "kolíkové" metody o další prostor. Na tento pak dodělám nástavbu formou hrubé kostry, ve které bude vedena trať a desku, na kterou umístím stanici. Na konci kolejiště bude samozřejmě normované rozhraní. Tak teď už jen plánky.


Edit.: Vzhledem k tomu, že odpadá varianta kombinace 1. modulu v SN a posledních dvou Sedlčanských, dojde pravděpodobně na Michalova slova a poslední dva budou prodlouženy. V plánku to není, ve skutečnosti bude dle reálných proporcí místnosti.