...tak se opět po krátké přestávce cca 2-3 objednávek objevilo dodávání poškozených modelů a kupodivu je to stále převážně BRAWA (v srpnu jsem
osobně vybíral z mnoha 422 od BRAWY a model, který byl původně "přiřazen" k odeslání poštou byl také poškozen..., dokonce i jednomu modelu Roco, který měl být v balíčku, chyběl detail). Nyní jsem dostal kotlový vůz BRAWA 49210 s hrubým zlomením detailu ukotvení cisterny na podvozek, který jsem objevil již během několika vteřin...
Nedalo mi a obratem jsem opakovaně volal p. Čadkovi (mobil nezvedají), až jsem se dozvonil na pevné lince a resume je - dle pana Čadka dostávám opakovaně poškozené modely jen já, protože "mám smůlu" (?) - nikdo z další desítky zákazníků si nestěžuje a nereklamuje tyto konkrétní modely (statistika je jasná, nicméně zde je asi zakopaný kořen stále stejného opakujícího se děje, který není již "náhodou", ale statisticky významným "výsledkem"). Dle pana Čadka nelze dělat "výstupní" kontrolu výrobcům a odesílaným modelům se věnovat cca 20min. - já sám jsem poškození našel do několika vteřin! - a nelze tuto kontrolu provádět i proto, že má p. Čadek větší vytížení s objednáváním, vyřizováním...atd.
Dříve jsem u některých modelů měl podepsaný "certifikát" od tohoto obchodu s "provedenou kontrolou", nyní všechny modely dodávají bez tohoto označení. Asi se kontrola už úplně vypustila...
A na některé díly na reklamovanou a poškozenou ES499 od ACME čekám dosud od srpna 2016, údajně je ACME "bombardována" urgencemi o dodání, nicméně také ignoruje tuto šedou stránku...
Mrzí mne tento stav a jediné řešení je, dle p. Čadka, pravidelná osobní návštěva na Praze 6 a nebo opakované odesílání poškozených modelů zpět. Nicméně mne už tento ping-pong unavil...