Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod Tomáš » stř 15 dub, 2015 10:05 am

Četl jsem si ten článek a musím se zeptat takto. Co myslíte,že se s těmi staženými podvozky dál dělo? Nedalo by se jich pár koupit? Třeba na takovéto domácí bastlení. A co ty karoserie z neprodejné série?
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod George V. » stř 15 dub, 2015 10:12 am

mne v článku zaujalo toto, cituji:

"hlavní novinkou a rozdílem je úprava části střechy, kde jsou žaluzie . Je to ten díl pod střední střechou. U původní verze byly zhruba o 1 mm výš, nežli je tomu tak na nové verzi, která více odpovídá skutečnosti. Tato úprava si vyžádala novou investici do výroby bočních stran formy."

...maximálně tak úpravy stávající formy, nová těžko. To by to snad už udělali pořádně.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod JBr » stř 15 dub, 2015 1:16 pm

On tady někdo ví, jak jsou jejich formy konstruované? Podobné věci se často řeší vložkou do formy, takže formulace "investice do výroby bočních stran formy" je sice kostrbatá, ale klidně může znamenat tohle, protože to v podstatě je nový kus formy se správným tvarem.
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1269
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod petrha » stř 15 dub, 2015 6:32 pm



Děkuji pěkně, mám své zkušenosti jak s reklamacemi tak s jízdními vlastnostmi, Brejlovec a Barča?? Kupuji pouze MTB a od té doby s jezděním nemám problémy, Ještě, že jsem tenkrát zrušil objednávku na 8ks a vzal jen dva, i to mě mrzí, neb potřebuji modely na jezdění a ne do vitríny :evil:
petrha
 
Příspěvky: 216
Registrován: ned 06 lis, 2011 6:51 pm

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod George V. » stř 15 dub, 2015 7:43 pm

JBr píše:On tady někdo ví, jak jsou jejich formy konstruované? Podobné věci se často řeší vložkou do formy, takže formulace "investice do výroby bočních stran formy" je sice kostrbatá, ale klidně může znamenat tohle, protože to v podstatě je nový kus formy se správným tvarem.


...bohužel do správného tvaru to má ještě stále dost daleko. Takže jen úprava stávající formy.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod nadkachna » čtv 16 dub, 2015 6:13 am

petrha píše:Děkuji pěkně, mám své zkušenosti jak s reklamacemi tak s jízdními vlastnostmi, Brejlovec a Barča?? Kupuji pouze MTB a od té doby s jezděním nemám problémy, Ještě, že jsem tenkrát zrušil objednávku na 8ks a vzal jen dva, i to mě mrzí, neb potřebuji modely na jezdění a ne do vitríny :evil:


Už je to ohrané a trapné. Že nejsi schopen něco vyreklamovat je čistě tvůj problém a nechápu, že s tím ještě máš potřebu veřejně chlubit.
Naposledy upravil nadkachna dne pát 17 dub, 2015 6:02 am, celkově upraveno 1
G
TT
nadkachna
 
Příspěvky: 404
Registrován: stř 28 lis, 2007 12:02 pm

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod nalini » čtv 16 dub, 2015 8:15 pm

Vzpomínám si na podobně nadšenou informaci datovanou 6.5.2014. Ještě tam pořád visí ...
http://modelyasport.cz/m_tillig_750346.html
nalini
 
Příspěvky: 100
Registrován: ned 10 led, 2010 9:45 am

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod Ferys » sob 18 dub, 2015 7:43 pm

Když jsem před dvěma roky kupoval brejlovce, zvolil jsem z jistých důvodů ROCO. Nyní, jak se zdá z článku a fotek na webu DS model, jsou pro mě zásadní záležitosti vyřešeny a model vypadá opravdu velmi povedeně. Pokud bude opět v nabídce č. 33319 se zmíněnými inovacemi, rozhodně si jej pořídím.
TT Ep. III/IV, DCC TC
Ferys
 
Příspěvky: 300
Registrován: pon 01 říj, 2012 11:02 am

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod Želva » úte 11 říj, 2016 12:34 pm

Ahoj,
naposledy jsem tu řešil problém s cukajícími Brejlovci (po výměně podvozků) v únoru 2012. Od té doby jsem oba mé 2 kusy (3112 a 3161) měl párkrát rozdělané a hledal příčinu dál v motoru, převodech, tišťáku... nicméně po dalších neúspěších jsem na to rezignoval a s mašinama jezdím, i když je dál jízda celkem dost nepravidelná a na pohled teda nic moc :( . Doufal jsem, že časem se zajedou, leč to se stále nestalo. Z 3112 je dokonce cítit vždy po pár minutách jízdy smrad, jakoby se něco pálilo (tišťák,motor?) Můžete, vy kteří jste tento problém,i po té slibné výměně před těmi 4lety také řešili, sdělit své zkušenosti, jak jsou na tom teď vase kusy, případně co jste udělali pro to, aby jezdily jak mají a jestli to pomohlo? Nezkoušeli jste někdo například vyměnit vstupní ozubené kolo za delrinové od ALS RAcing, jak zde bylo nabízeno?
Předem děkuji za Vaše odpovědi.
TT, digitál, 4.epocha ČSD
Želva
 
Příspěvky: 35
Registrován: pát 22 led, 2010 9:46 am
Bydliště: Olomouc

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod mkcompTT » úte 11 říj, 2016 1:25 pm

Želva píše:Ahoj,
... jak jsou na tom teď vase kusy, případně co jste udělali pro to, aby jezdily jak mají a jestli to pomohlo? Nezkoušeli jste někdo například vyměnit vstupní ozubené kolo za delrinové od ALS RAcing, jak zde bylo nabízeno?
Předem děkuji za Vaše odpovědi.

Můj Kuehn brejlovec 750.243 dostal vyměněné celé podvozky tak, jak mi došly od Davida Struppa a od té doby jezdí v pohodě. Bez cukání, bez smradu. Dokonce se dočkal ozvučení ... ... takže jsem asi moc nepomohl ... :shock: :wink:
Uživatelský avatar
mkcompTT
 
Příspěvky: 363
Registrován: stř 20 dub, 2011 1:13 pm
Bydliště: Kladno

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod Jeff Hopper » úte 11 říj, 2016 7:59 pm

Co se týče poruchovosti, tak mám dva brejlouny od Khuena a nebyl s nima žádný problém. Jediného brejlouna co jsem reklamoval tak byl od MTB s nespecifikovanou vadou na tišťáku - ujel metr a pak zastavil, po chvilce se to opakovalo - reklamace zdárně vyřešena přes prodejce. V současné době mám v provozu 2 Kueny, 3 MTB a 5 Roco. Co se týče porovnání, tak když jsem kupoval 754049, tak jsem měl vedle sebe oba výrobce a vyhrálo roco, jenž bylo jmější a více odpovídalo reálu - i když barvu podvozku netrefil ani jeden z výrobců. Problém u Khuena je, že po prvních seriích - u některých s problémy podvozků(vše šlo řešit reklamací) dlouho nic nebylo a u roco je barevných mutací jako šafránu s výrazně větší cenou, teda pokud nebyl ve výprodeji(proto mám i ty tři MTB - dvě verze z našeho depa a jeden Unipetrol). Zato MTB jede jednu bar. mutaci za druhou.

Tady jedna starší laická recenze všech tří:

http://jefftt.rajce.idnes.cz/Brejlovec/
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod 752.001-8 » pát 16 pro, 2016 10:37 am

Vážení kolegové, od neděle mají být brejlovci Kuehn k dispozici. Už je někdo máte doma a můžete poreferovat o novém podvozku a pohonu? Díky.
752.001-8
 
Příspěvky: 62
Registrován: pon 12 zář, 2016 12:53 pm

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod George V. » pát 16 pro, 2016 10:50 am

Tak o pohonu a podvozku poreferuji v pondělí. Už teď můžu říci, že je změna v bandážované nápravě - je jen jedna s oběma koly s bandáží a je umístěna jako vnitřní. Což tedy rozhodně není žádné plus.... Navíc bandáže jsou uzounké i žlábek, kam zapadají, je velmi úzký, možná sotva polovina pojížděné plochy kola. A dalším mínusem je zpracování - madla kolem dveří trčí jak uši (asi jako u prvních brejlovců od Roco v H0). Otvory nejsou provrtané zkrz a madla jsou tedy jen přilepena (mizerně). Tak bacha na ně!. každopádně se mi původní dílenské zpracování líbí daleko více... A také plast na doplňky je křehký (není pružný, jak by měl být a jak ho dělá třeba Roco), jsou vidět polámané vzduchové hadice v sáčku s příslušenstvím (naštěstí je nepotřebuju :) ). Tak bacha hlavně na topné kabely u nulek...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod rendo » pát 16 pro, 2016 1:57 pm

Ahoj...Jazdne vlastnosti?Uz je to vsetko ok?
rendo
 
Příspěvky: 190
Registrován: stř 12 led, 2011 2:01 pm

Re: Brejlovci Kuehn - jak to s nimi je?

Příspěvekod Davca » pát 16 pro, 2016 6:53 pm

Zdravím,
nemohu srovnávat jízdní vlastnosti starších modelů Brejlovců fy.Kuehn, ale coby majitel modelu stroje ČDC 750 330-3 (kat.č.33320) si dovolím tvrdit, že jeho jízda je bezproblémová. Ježděno sice po oválu s obloukovými výměnami EW1, ale stroj měl při jízdě klidný chod bez "nadměrného hluku" převodů, motorku a k vykolejování nedocházelo.
Model jsem zajížděl v digitálu a docela nemile mě překvapilo "cukání" při nižších rychlostech. V analogu se ale toto nedělo, takže začalo bádání, proč v digitálu ano. Vyměnil jsem tedy dekodér Kuehn N45 za dekodér továrně umístěný do modelů Brejlovců fy.Roco a cukání přestalo. Nevím ale, co si o tom myslet.Mám zato, že základní CV u N45 nastavit umím (Brejlovci od Roca jezdí s těmito dekodéry bez problémů), takže možná bude zádrhel v elektronice nových modelů kuehnovic Brejlovců se kterou si asi N45-tka nějak poradit neumí. No, v každém případě jsou podle mě jízdní vlastnosti dobré. I když, jak je v tomto oboru zvykem, možná jsem měl stěstí na kus. :)

David
Davca
 
Příspěvky: 328
Registrován: sob 22 bře, 2014 8:28 pm
Bydliště: Bohumín

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků