Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Radek píše:To je přesně on . Máš nějaké postřehy k mému výše uvedenému elaborátu?
Šikovnej! Omlouvám se za podcenění
[/quote]milan ferdián píše:Platný od roku 2001.
kuTTil píše:Mně jde hlavně o kolejové schéma nějaké koncové stanice pro inspiraci a aby se to nějak vlezlo i se staniční budovou na šířku 26 cm na délku by bylo k dispozici 200 cm.měla by to být koncová stanice která právě vždy koncovou nebyla to pro případ kdybych ještě prodloužíl trat dále
kuTTil píše:... měla by to být koncová stanice která právě vždy koncovou nebyla ...
Ferda píše:Pokud mě paměť neklame, tak snad jedinou změnou od 1965 do konce století bylo snesení mostku přes potok a tím pádem zkrácení "výtažné koleje". Já ji ještě pamatuji zašturcovanou švelerem cca 300 metrů za poslední vexlí. Nevím kdy byl mostek snesen, ale tuším, že před revolucí to asi nebylo.
Jedna ilustrační z mého leteckého dne. Je mizerná, ale po zvětšení se dá vytušit aspoň základní uspořádání stanice a jejího okolí:
Jak na sviňu, moje teniska kryje přesně místo, kde byl snesen mostek přes potok.
Uživatelé procházející toto fórum: Harry131 a 13 návštevníků