No, ono je to docela těžké na tomhle rozměru... Vjezdová návěstidla nejsou semafory na křižovatce a proto nestojí hned u krajní výhybky. Takže vjezdová na "hlavní trati" (ta se skryťákem) by stála až "za tunelem". Tudíž je možné je vynechat. No a vjezdové návěstidlo z vedlejší tratě by stálo prakticky až v horní stanici. Když si odpustím přepočet 100 metrů/87 = 1,15 metru a budu trochu střízlivější vzhledem k rozměrům kolejiště, vychází vjezdové návěstidlo do spodní stanice tak někam na úroveň pravého tunelového portálu. A někde zhruba v jeho úrovni by bylo i vjezdové návěstidlo do horní stanice.

Tomu by se tam ovšem nevešla předvěst (ve skutečnosti stojí minimálně 400 metrů před návěstidlem). I v modelu by se nemělo stát, že vlak bude delší než úsek mezi předvěstí a návěstidlem. To pak vypadá opravdu divně.
Pokud by to mělo aspoň trochu odpovídat realitě, musela by návěstidla být vzájemně závislá, kdy každé je předvěstí následujícího, protože na předvěsti tu fakt není místo. Ale to by ve spodní stanici musela být na pravém zhlaví minimálně třísvětlová odjezdová návěstidla (žlutá-zelená-červená) vázaná na vjezdové návěstidlo horní stanice. Vjezdové návěstidlo z vedlejší tratě by vzhledem k absenci odjezdových návěstidel v horní stanici mělo u výhybky odbočky aspoň tabulku s křížem a dovolená traťová rychlost by byla někde kolem 30-40 km/h...
A co bych do spodní stanice vůbec nedával, jsou věžová stavědla na zhlavích a už vůbec ne ostrovní nástupiště...