Přezdívky lokomotiv na našich drahách

Co se nikam nevešlo, neni pro to téma apod.

Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod bindo011 » ned 23 bře, 2008 9:32 pm

richard0404 píše:Třeba už tehdy to byl společný výzkum. :lol: :lol: :lol:


Možno NDR a ČSSR vyvíjala lokomotívy spoločne Obrázek
"N" analog system PIKO MODELLBAHN IV
"HO" analog system MEHANO TRAIN LINE V
Uživatelský avatar
bindo011
 
Příspěvky: 153
Registrován: čtv 28 úno, 2008 10:20 am
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod Tomáš » stř 26 bře, 2008 1:30 pm

tady u nás jezdí laminátek pořád mrak..a to se prej vrakujou ve velkým,akorád mě není jasný co bude tahat náklady za pár let ...jestli to budou dvojsistemy tak to bude horor....mě se z elektrik nejvíc líbí šestikolák řada tuším 181 ale ta tady u nás nejezdí :cry: :cry: ....stejně je zajímavý že zmíněný laminátky se dělaly jen na sřídavej proud a na stejnosměr ee...takovej plecháč je na oba proudy
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod JBr » stř 26 bře, 2008 2:06 pm

Plechac myslis radu 242? Ta je jen stridava. Uvnitr je to prakticky laminatka rady 240, ale zvenku ma z laminatky jen zaluzie na bocich. Skrinove je podobna rade 123 (ctyrkolak), ale jsou to dve ruzny konstrukce.
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1269
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Příspěvekod bindo011 » stř 26 bře, 2008 2:16 pm

Laminátky majú podľa mňa dosť veľkú ťažnú silu, koľko krát vidím ako ťahajú aj 30 plných vagónov.......
"N" analog system PIKO MODELLBAHN IV
"HO" analog system MEHANO TRAIN LINE V
Uživatelský avatar
bindo011
 
Příspěvky: 153
Registrován: čtv 28 úno, 2008 10:20 am
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod richard0404 » stř 26 bře, 2008 4:03 pm

Laminátky začaly 18 května 1966 jen pro zajímavost . :lol: :lol:
"H0-analog - V SBB" "Faller Car System" "Moduly sekce N"
Uživatelský avatar
richard0404
 
Příspěvky: 783
Registrován: ned 27 led, 2008 9:57 pm
Bydliště: Praha 2

Příspěvekod vlastimil vašíček » stř 26 bře, 2008 4:53 pm

bindo011 píše:Laminátky majú podľa mňa dosť veľkú ťažnú silu, koľko krát vidím ako ťahajú aj 30 plných vagónov.......

no a??? 363 ESO 44 polských wapek. 3400 tun uhlí ostrava - břeclav
E103 001 moje životní láska

Digital by Roco & Lenz silver

r.v. 1979, bývalý výpravčí ČD
vlastimil vašíček
 
Příspěvky: 576
Registrován: úte 24 říj, 2006 8:57 pm

Příspěvekod Tomáš » stř 26 bře, 2008 5:34 pm

JBr píše:Plechac myslis radu 242? Ta je jen stridava. Uvnitr je to prakticky laminatka rady 240, ale zvenku ma z laminatky jen zaluzie na bocich. Skrinove je podobna rade 123 (ctyrkolak), ale jsou to dve ruzny konstrukce.


ah já myslel že to je úplně to stejný až na motor 242 vs. 122,123
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod bindo011 » stř 26 bře, 2008 7:20 pm

vlastimil vašíček píše:
bindo011 píše:Laminátky majú podľa mňa dosť veľkú ťažnú silu, koľko krát vidím ako ťahajú aj 30 plných vagónov.......

no a??? 363 ESO 44 polských wapek. 3400 tun uhlí ostrava - břeclav



Ja som len konštatoval, že sú to dosť silné lokomotívy.
"N" analog system PIKO MODELLBAHN IV
"HO" analog system MEHANO TRAIN LINE V
Uživatelský avatar
bindo011
 
Příspěvky: 153
Registrován: čtv 28 úno, 2008 10:20 am
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod vlastimil vašíček » stř 26 bře, 2008 7:28 pm

já taky :D :D
E103 001 moje životní láska

Digital by Roco & Lenz silver

r.v. 1979, bývalý výpravčí ČD
vlastimil vašíček
 
Příspěvky: 576
Registrován: úte 24 říj, 2006 8:57 pm

Příspěvekod F. Placheta » čtv 27 bře, 2008 5:20 pm

Tomáš píše:tady u nás jezdí laminátek pořád mrak..a to se prej vrakujou ve velkým,akorád mě není jasný co bude tahat náklady za pár let ...jestli to budou dvojsistemy tak to bude horor....mě se z elektrik nejvíc líbí šestikolák řada tuším 181 ale ta tady u nás nejezdí :cry: :cry: ....stejně je zajímavý že zmíněný laminátky se dělaly jen na sřídavej proud a na stejnosměr ee...takovej plecháč je na oba proudy


S tim sestikolakem jsme minimalne dva :wink: i kdyz laminatka je taky krasna, mozna malokdo z vas vi, ze nejakou dobu stala pred fakultou architektury VUT na ul.Porici v Brne(na stejne koleji po ktere se prohanel ten albatros nebo co to bylo, jak jste zde nedavno obdivovali), aby ji tam mohli obdivovat studenti v ramci predmetu prumyslovy design...
HO - Digital - CSD IV

www.kolejiste.wbs.cz
Uživatelský avatar
F. Placheta
 
Příspěvky: 298
Registrován: ned 21 led, 2007 8:04 am
Bydliště: Brno

Příspěvekod richard0404 » čtv 27 bře, 2008 9:57 pm

Koukám že v Brně máte samé extra věci .Tak Brňáci dějte další extra fota pro ty co nejsou z Brna . Díky. :lol: :lol: :lol:
"H0-analog - V SBB" "Faller Car System" "Moduly sekce N"
Uživatelský avatar
richard0404
 
Příspěvky: 783
Registrován: ned 27 led, 2008 9:57 pm
Bydliště: Praha 2

Příspěvekod TTcko » úte 27 kvě, 2008 4:11 pm

A nevíte proc 300.6 jmenuje kafemlejnek ?
Miluju tt lokomotivy a kolejiste
TTcko
 
Příspěvky: 69
Registrován: ned 25 kvě, 2008 10:15 am
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod juroH0 » úte 27 kvě, 2008 4:39 pm

nieje kafemlejnek nahodou 310.0 :?:
H0(e), DCC, epocha II-III
7", 1:4
Uživatelský avatar
juroH0
 
Příspěvky: 904
Registrován: stř 11 dub, 2007 12:59 pm
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod Jarda H. » úte 27 kvě, 2008 4:55 pm

juroH0 píše:nieje kafemlejnek nahodou 310.0 :?:


Správně Juro :lol: , pokud vím, "kafemlejnek" se říkalo řadě 310 :!:
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2821
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod TTcko » úte 27 kvě, 2008 5:33 pm

neni to uplna pravda kouknete se zde
http://lokomotivy.euweb.cz/w_prezdivky.php
lok. řada 300.6 » Kafemlejnek
lok. řada 310.0 » Kafemlejnek
Miluju tt lokomotivy a kolejiste
TTcko
 
Příspěvky: 69
Registrován: ned 25 kvě, 2008 10:15 am
Bydliště: PRAHA

PředchozíDalší

Zpět na Nezařazeno (off topic)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků