od petrha » úte 03 bře, 2015 8:38 am
I já jsem měl určité problémy s tímto e-shopem, ale vždy jsme to nějak vyřešili. Kredity, které jsem utratil a i když objednávku zrušili, tak mě kredity přišli poštou v obálce formou peněz. Co se týká Fallera, objednal jsem si u jedné Pražské firmy Kostel, který byl skladem, čekal jsem na něho rok, někdo mi poradil abych to zkusil ve Wiesau, tak jsem tam napsal a za 14dní jsem si jel pro objednané zboží a tady jsem objednávku zrušil. Stejně tak je to s náhradními díly
od Roco, všechno co jsem potřeboval jsem měl max.do měsíce.
Ale to co se tu píše o přestěhování obchodu do lesa a pod. mám jen jedno, než někdo toto napíše ať si na pár dní pronajme obchod v centru města a zavede tam modelářskou prodejnu a může čekat na ty, kterých je zde většina, co si chodí do kamenného obchodu modely prohlédnout, aby si ho vzápětí objednali v e-shopu. Proto já jsem toho názoru, že každá prodejna by měla vybírat vstupné, které by po nákupu odečetla z ceny!