Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf
To je sice naprostá pravda, ale skutečně je to u nás v modelové železnici problém?radula63 píše:A by bylo bezpečné přepínání srdcovky a přesný ohlas polohy výhybky, tak by asi musela přepínat srdcovku jen vlastní výhybka, Pokud to bude dělat přestavník (jakýkoli), tak je to vždy jen stav přestavníku, nikoli vlastní výhybky.
Celkom by ma zaujimalo, kde na tieto napady chodite.
Morris Zapp píše:To je sice naprostá pravda, ale skutečně je to u nás v modelové železnici problém?radula63 píše:A by bylo bezpečné přepínání srdcovky a přesný ohlas polohy výhybky, tak by asi musela přepínat srdcovku jen vlastní výhybka, Pokud to bude dělat přestavník (jakýkoli), tak je to vždy jen stav přestavníku, nikoli vlastní výhybky.
Nebo vy na svém kolejišti máte bezpečné závěry jízdních cest, bezpečně kontrolujete svícení návěstí a bezpečně zjišťujete volnost vlakové cesty
Joxerus123 píše:mohol by niekto presne popisat ktorý kontakt je na co ??? a nerozumiem ako sa prepaja srdcovka ci ako to nazývate dakjem
Joxerus123 píše:A ešte jedna otázka číslo 2 a 4 môžem na striedavý prúd zapojiť vlastne spolu či nie? A 5 a 6 to je keď si to napojim na svetielka aby som vedel smer vlacika??? Ako informacne keď na to nevidím???
Joxerus123 píše:no ok a keby chcem napajat srdcovku ta ako vyuzijem tu 5 a 6 ??? a chcel by som to využit na anglicana ??? teda ak je to možne???
Joxerus123 píše:použivam anglicana od tillingu s plastovou srdcovkou ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků