Tomáš píše:no vidím,že se v tom už začínáme pěkně ztrácet,tak to ještě jednou shrneme.
1) Stanice,zastávky,vlečky,skrytá část bude celá tvořena s kolejí Kuehn. Kusové kolejivo vč. výhybek. = geometrie Kuehn.
3) Vratné smyčky = pokud budou potřeba, nechť jsou.
4) Skrytá část = pokud možno rozumné velikosti. Raději přístupnou za nějakou kulisou,než pod povrchem,ale pokud to jinak nejde,nedá se nic dělat. Dohodnuté 4 soupravy.
5) Dvojkolejný úsek = pokud se povede bude to super.
6) Stanice = Hlavní stanice by se měla co nejvíc přiblížit M.Bránicím
Tome, mě zaujaly tyhle podmínky, chtěl jsem si zkusit, jestli to je reálné
Ale mám pocit, žes Milanovi psal, že přeci i vícepodlažní kolejiště zvládneš, tak též nevím, kterou variantu Milan dělá
Tomáš píše:Obdivuji zrovna tvoji krásnou výdřevu. Mohl bys to třebas nějak popsat. Jak na to. Konstrukce ze dřeva se mi líbí víc než polystyren. Ale zatím jsem vždy stavěl z polyšu..
Počkej, na co konstrukce ze dřeva? Vždyť tam přeci máš celoplošně MDF či co...

Já myslel, že na to prdneš pár cm polystyrenu/styroduru abys koleje neměl ve vodě a je hotovo... Že přestavníky a DCC budeš přidělávat zespoda do MDF... Jestli chceš rošt z překližky, tak to bych vyhodil tu MDF, abys měl prostor pod kolejemi
