Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Stanice TT kolejivo Kuehn

Příspěvekod Tomáš » pon 26 led, 2015 2:15 pm

Já bych řekl,že ne :?:
No jen trošičku :mrgreen: :lol:

No levé zhlaví mám upravené díky kolejivu Kuehn. Chybí tam ty dva angličany za tím přejezdovým křížením. Tak jak to mám nakresleno já bych řekl,že na funkci to vliv mít nebude. Akorát se to asi díky mému uspořádání natáhlo.

No a já tam pouze přidal ze 6.koleje vlevo vexli = zaústění vlečky Kovošrotu (to je můj výmysl)...
No a 11.kolej (já pamatuji že na ní stály vozy se dřevem a MUV, těžko říct k čemu původně sloužila,že byla tak zastrčená za budovu) bych změnil na "lokomotivní vagónové" stání.

Ano měl jsem zde i plánek kde jsem kolejí výrazně přidal,ale to jsme si řekli,že se tam stejně nevejde.
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Stanice TT kolejivo Kuehn

Příspěvekod milan ferdián » pon 26 led, 2015 2:23 pm

Tomáš píše:No a 11.kolej (já pamatuji že na ní stály vozy se dřevem a MUV, těžko říct k čemu původně sloužila,že byla tak zastrčená za budovu) bych změnil na "lokomotivní vagónové" stání.

11.kolej volná skládka.
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Stanice TT kolejivo Kuehn

Příspěvekod lajblt » pon 26 led, 2015 3:11 pm

2 Milan: Hehe, na toho Kuehna jsem si ani nevzpomněl, dokud se mi tam nechtěla vejít koncová stanice s EW2. :) Stejně to od tebe bude hezčí, protože to bude i s krajinou , jak to umíš jen ty. ;)
2 tomáš: Napiš mi SZ, kam mám ten plánek poslat. Řekl bych, že stanici ti narovná Milan, až představí verzi své dívčiny. :)
lajblt
 
Příspěvky: 877
Registrován: ned 06 bře, 2011 7:38 pm

Re: Stanice TT kolejivo Kuehn

Příspěvekod Tomáš » pon 26 led, 2015 5:49 pm

Už jsem to našel. Ještě původní stanice před tou hroznou "modernizací"

http://tauvec.rajce.idnes.cz/Stanice_Ku ... mapa_1.jpg
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Stanice TT kolejivo Kuehn

Příspěvekod Tomáš » úte 27 led, 2015 9:43 am

No tak aby jste měli představu,jak by se mě ta stanice líbila, nakreslil jsem to už celý ve správném kolejivu. Vím,že to asi neprojde,ale aspoň v tom Wintracku mi to může zůstat na památku. :? :cry:
A pokud se o tom dalo náhodou uvažovat,tak mi to oznamte zavčasu dokud mám léky na uklidnění. :mrgreen:
Přílohy
Stanice Kuehn 1.jpg
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Stanice TT kolejivo Kuehn

Příspěvekod milan ferdián » úte 27 led, 2015 9:57 am

Zbytečně si komplikuješ život.Skryťák pomalu nechceš,čím by jsi ty koleje ve stanici zásoboval.Kdepak hochu,já ti to 100% očešu :twisted: .
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Stanice TT kolejivo Kuehn

Příspěvekod Barbucha » úte 27 led, 2015 9:59 am

Postrádám smysl těch tří krátkých průjezdných manipulačních kolejí. To by nikdo nevymyslel, kolej pro tři vozy… Množství kolejí velké nádraží nedělá :-D.
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Stanice TT kolejivo Kuehn

Příspěvekod Barbucha » úte 27 led, 2015 10:01 am

milan ferdián píše:Zbytečně si komplikuješ život.Skryťák pomalu nechceš,čím by jsi ty koleje ve stanici zásoboval.Kdepak hochu,já ti to 100% očešu :twisted: .


100%? Provoz bez viditelných nádraží? Zajímavá myšlenka…
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Stanice TT kolejivo Kuehn

Příspěvekod milan ferdián » úte 27 led, 2015 10:02 am

Barbucha píše:Postrádám smysl těch tří krátkých průjezdných manipulačních kolejí. To by nikdo nevymyslel, kolej pro tři vozy… Množství kolejí velké nádraží nedělá :-D.

Pozor,stanice tak konstrukčně vypadá.Dopravně jsou určeny pro vlaky do Oslavan.
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Stanice TT kolejivo Kuehn

Příspěvekod lajblt » úte 27 led, 2015 10:07 am

2 milan: Akorát, že v reálném přepočtu by stanice byla o metr delší. Pak to tak divně nevypadá.
lajblt
 
Příspěvky: 877
Registrován: ned 06 bře, 2011 7:38 pm

Re: Stanice TT kolejivo Kuehn

Příspěvekod milan ferdián » úte 27 led, 2015 10:13 am

lajblt píše:2 milan: Akorát, že v reálném přepočtu by stanice byla o metr delší. Pak to tak divně nevypadá.

To já vím.Jen ty Tomášovi harfy tam nejsou :wink: .Málokdoví,že trať z Vídně přes Hrušovany nad Jevišovkou až do Brna,mají zemní těleso připravené pro dvojkolejnou trať.
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Stanice TT kolejivo Kuehn

Příspěvekod Tomáš » úte 27 led, 2015 11:23 am

Ve skutečnosti je to jedna z nejstarších tratí na našem území. Nejen,že se plánovala jako dvoukolejná,ale taky ty tunely co jsou dál směr Krumlov byly poprvé u nás stříleny dynamitem. Mimo jiné je na tomto úseku spousta železničních anomálií,o kterých jsem se tu nejednou přel a ve kterých si libuji. nikde jinde v okolí nejsou a tak trochu vznikaly drsným terénem.Trať vede ve velké části po hřebeni a přístup ke kolejím musel být při stavbě opravdu vzrušující. Co jen já těch strží prolezl abych vše nafotil,než to nyní naši modernizátoři nenávratně "vylepšili".
Ke stanici co vím, tak je tak velká hlavně proto,že sloužila jako seřaďovací stanice,kvůli nosnosti původního mostu. V pozdější době kdy se do Oslavan jezdilo pro uhlí sloužila 4. a 6. kolej výhradně k odstávce vozů s uhlím - pro uhlí. Pamatuji si tam hlavně "Pilštiky" dřív prej i sergeje. 5. 7. a 9. kolej opět vozy, tentokráte s pískem a překládka do automobilů ...pozůstatky rampy jsou tam ještě dneska.Stojí tam ještě nyní výdejní sklad. Někde se tam budovala vlečka do pískoviště. A nesmím zapomínat na vozy s řepou.
Já bych se ovšem na modelu raději,jak těžbě uhlí, věnoval Kovošrotu. Jako dítě mě vždycky fascinoval ten ohromnej drapák co nekompromisně likvidoval vše co se mu dostalo do cesty. Portálový elektromagnet byl samozřejmostí. (Bych chtěl předělat ten pojízdný jeřáb BTTB) Viděl bych to nějak podobně jako ve filmu "Skřivánci na niti". Ohromné haldy šrotu všeho druhu,nakládka do vagónů, velké vrakoviště...no spousta kovového odpadu. Mimo jiné už doma pro tyto účely shromažďuji "mikrobordel" všeho druhu. Mám tady spoustu trubiček,Plíšků,koleček z hodinek,kovových špon různých velikostí. Ještě musím vymyslet jak namodelovat vraky aut. Z plastem to moc nejde.
Takže vlečka Kovošrotu zaústěná do stanice by měla být určitě.
Tím pádem je kolej 4 a 6 obsazena vozy ES přijíždějící pro šrot.
5. a 7. kolej bych udělal strojové stání pro motory 850,853. S nutným rozšířením pro stání brejlovců. To by byla rozvětvená kolej 11. A kolej 9 by mohla být (u toho skladu) jako výdejna pohonných hmot.
No a zbývají ti koleje 1 a 2 na "rychlíky" s pěti ypsilonama = směr Krumlov ..... a kolej 3 pro "regionální motorák = směr Oslavany. A je plno pánové.
Sice jsem tu stanici povýšil na vyšší charakter,ale jsem doma a ne v Branicích 8)
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Stanice TT kolejivo Kuehn

Příspěvekod milan ferdián » úte 27 led, 2015 11:50 am

Tomáši,například vlečka šrotu,prosím,ale funkce kolejí 5,7 a 9 :?: Rozšířené stání na koleji 11 :?: :?: :?:
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Stanice TT kolejivo Kuehn

Příspěvekod Tomáš » úte 27 led, 2015 12:03 pm

milan ferdián píše:Tomáši,například vlečka šrotu,prosím,ale funkce kolejí 5,7 a 9 :?: Rozšířené stání na koleji 11 :?: :?: :?:


Na rozšířeném stání koleje 11 netrvám to byl můj ústřel, ale proč funkci kolejí 5,7 a 9 nezměnit na "odstavné stání" (ne pro lidí) tomu nerozumím? U 9.koleje postavit stojan na naftu.

Délka těchto kolejí mě vychází 65 ,45 a 38cm a to jsem tam nechal rezervu.
Na uspořádání kolejí vlečky taky netrvám,ale nemusela by to být zrovna 1 nebo 2 koleje. I když chápu,že toto bude záležet kolik zbude místa.
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Stanice TT kolejivo Kuehn

Příspěvekod milan ferdián » úte 27 led, 2015 12:07 pm

Tomáš píše:
milan ferdián píše:Tomáši,například vlečka šrotu,prosím,ale funkce kolejí 5,7 a 9 :?: Rozšířené stání na koleji 11 :?: :?: :?:


Na rozšířeném stání koleje 11 netrvám, ale proč funkci kolejí 5,7 a 9 nezměnit na "odstavné stání" (ne pro lidí) tomu nerozumím?

Délka těchto kolejí mě vychází 65 ,45 a 38cm a to jsem tam nechal rezervu.
Na uspořádání kolejí vlečky taky netrvám,ale nemusela by to být zrovna 1 nebo 2 koleje. I když chápu,že toto bude záležet kolik zbude místa.

Tak nepiš ptákoviny,že to budou koleje strojové.Odstavná kolej je něco jiného.A skladiště s rampou nemohou být výdejnou PHM.To jako místní obyvatele budou hladovět a žíznit :?: Nebo vše již budou u vás na kolejišti zásobovat obyvatelstvo kamióny :?: 8) .
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

PředchozíDalší

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků