Tohle není špatná úvaha. Když jsem to dával dohromady, tak ten angličan tam byl, pak jsem se rozhodl pro jeho vynechání.
Zkusil jsem to hodit tedy do stroje a vychází to takto:
1. Můj původní návrh jen z jednoduchých vyhýbek - délky st. kolejí, bráno zhora od veksle k veksli 452, 732, 914, 655
2. Kombinace alá Mirek(angličan+trojcestná) -
507, 824, 914, 655
3. Ještě je třetí varianta(angličan, místo 3-cestne, dvě jednoduché za sebou) -
544, 824, 914, 655
Tučně jsou vyšlé změny. Z hlediska nejdelších st. kolejí vychází nejlíp trojka, trochu na úkor délky strojní koleje a kusé pod, tam je ale možnost posunout šturc i remízu doprava. Při navrhování stanice jsem vycházel z délky flexky, což je těch 914. Myslím, že na lokálku v eNku to stačí.
Peco, třícestnou dělá jako excentrickou, tady nejblíž k nám je tuším v Uhřicích.
Stojí to rozhodně za zamyšlenou, zvlášť když možná budu muset ubrat 5-10cm z původní délky panelu
Takže opět díky páni.
HO(N),DCC,ep.II.-III.