Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
lujicek píše:No když vyjíždíš z manipulační koleje před budovou do tunelu, tak by se dalo pokračovat angličanem a obloukovou výměnou na hlavní trať rovnou.. Ale samozřejmě si uvědomuji, že ten dvojitý kříž může pro někoho působit moc velkoryse na tak malou dopravnu.. a že obloukový výměna se bude muset ohnout z rovné stvebnice, ale vzhledem k tomu jaký projekt stavíš, mi toto nepřijde jako komplikace co se týče zručnosti či financí..
Víš ty co vůbec říkáš?Stavěl jsi někdy v N-ku výhybky?lujicek píše:Vždyť to píšu a předpokládám že když staví takový projekt, tak to není žádná komplikace pro dotyčného modeláře,
lujicek píše: v opačném případě nemá cenu takovéto kolejiště vůbec zvažovat a zůstal bych u kobercového ježdění..
miroslav lengyel píše:K tomu pravému zhlaví.Nedala by se použít trojitá výhybka?V kombinaci s angličanem by se dalo dost místa ušetřit.Myslím to původní verzi před faceliftem.
Barbucha: Bodejť bys nebyl ve skluzu,když se pořád vykecáváš na fóru.
Pavel-HP píše:Věděl bych o lokálce, kde jsou třícestné vyhybky v provozu doposud.
milan ferdián píše:Pavel-HP píše:Věděl bych o lokálce, kde jsou třícestné vyhybky v provozu doposud.
A my víme,Skovice.
Uživatelé procházející toto fórum: carter88 a 6 návštevníků