Tak se mi těsně před svátky podařilo dokončit to zásadní pro budoucí stavbu kolejiště. A to rekonstrukce koupelky, která za mým prostorem je.
Mezi svátky jsem se pak už věnoval jen třetímu dílu publikace.
Trochu mne vrtalo v hlavě zda původní návrh není už přece jenom trochu přeplácaný. Tak jsem vytvořil jednodušší variantu návrhu kolejiště, prostě jsem chtěl zjistit jak by vypadala nějaká "klasika" pro srovnání.
Lokálka s převážně nákladním provozem, pára. Zrušil jsem továrnu, prostor jsem dal prostoru s remízou vzhledem k páře. Kusá kolej vlevo by mohla sloužit jako nakládka, sklad uhlí. Druhá kusá vlevo jako odstavná asi. Volné konce hlavní tratě končí ve smyčkách, odbočka pak pře vyhýbnu s malou nakládkou dřeva v koncovém nádražíčku. Z něj by se nejvíce vozilo zboží v uzavřených vagonech.
Viditelné tratě je skoro 6 metrů.
Posoudit můžete sami, jsou dvě varianty, lišící se pouze vedením hlavní silnice k nádraží.
Krásný Nový rok všem

HO(N),DCC,ep.II.-III.