
2 Dušan: Osazení návěstidly - pokud je to ještě aktuální - bych volil to nejjdenodušší možné (bez rychlostní soustavy).
Odbočná stanice:
- vedlejší trať: Jen vjezdové návěstidlo do odbočné stanice s předvěstí. Mechanické jednoramenné, světelné Ž-Č-(B)-Ž + předvěst Ž-Z; návěstí jen "Stůj" nebo "Rychlost 40 km/h a výstraha". Odjezdové směrem do koncové stanice není třeba. Odjezdové návěstidlo směrem do společného zhlaví jen jedno skupinové, mechanické jednoramenné, světelné Z-Č-B.
- hlavní trať: vjezdové návěstidlo jen na pravém zhlaví nebo možná úplně vypustit (je stejně jako levé "před tunelem"; odjezdová na každém zhlaví jedno skupinové mechanické jednoramenné nebo Z-Č-B.
Koncová stanice jen podle D3, tj. lichoběžníková tabulka.