Máš to hezký, skromný
Něco málo bych k tomu přeci jenom měl:
*zhlaví odbočné stanice: na pravém zhlaví bych ještě za tou kolejovou spojkou ze 2 obloukových výhybek bych se ještě pokusil jednu - dvě výhybky vyměnit z klasických na obloukové, jestli to půjde, zhlaví bude vypadat celistvěji v oblouku a mohly by se prodloužit koleje. Též na levém zhlaví může být první výhybka oblouková.
*koncová stanice: angličan mi tam přijde zbytečný luxus, jestli ho na kolejišti chceš mít, tak raději bych ho dal do pravého zhlaví odbočné stanice - tam se bude víc hodit
*spirály: dost nepřirozeně vypadají viditelné tratě - je evidentní, že pod povrchem jezdí vlak po spirálách. Takže jednoduše u jižního tunelu bych portál vedoucí ze SN posunul aspoň o 90°. A jak vede ta lokálka z odbočné stanice, tak bych ji navedl do spirály opačným směrem - tj. jako že trať vede na sever, objede pár kopců a vrací se ze severu na jih do koncové stanice
