DISKUZE - Novinky TT 2014

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod TTmili » ned 09 bře, 2014 7:42 pm

Pro nás to snad znamená lepší kvalitu než byla dosud v TT předváděna. Čestnou vyjímkou budiž ten americký diesel, který ale údajně (aspoň zprvu) byl na objednávku, a ti co s tím měli co dočinění po tom docela šlapali aby to vypadalo k světu. V H0 je taky vidět rozdíl mezi klasickou bardotkou, která vznikla protože to tak Báňa chtěl, a mezi ověřovacími bardotkami, které naopak byli na objednávku. Doufejme že zadavatel bobiny budé též důsledně dupat, a že je to třeba i důvodem zpoždění.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod lesanek » ned 09 bře, 2014 7:44 pm

Jenže to zlepšení kvality může znamenat i zvýšení ceny.
Uživatelský avatar
lesanek
 
Příspěvky: 229
Registrován: stř 13 úno, 2013 3:35 pm
Bydliště: Jihočeský kraj

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod vorech » ned 09 bře, 2014 8:49 pm

to už tak bývá, že si za kvalitu připlatíme 8)
epocha V, VI DCC v TT
Uživatelský avatar
vorech
 
Příspěvky: 233
Registrován: ned 24 úno, 2008 6:43 pm
Bydliště: Klatovy

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Radek Strnad » ned 09 bře, 2014 9:44 pm

Což je ovšem ta lepší varianta, protože my T-éčkaři si podle mě až moc často v poslední době připlácíme i za nekvalitu, že..... :wink: Nezbývá než si přát, aby se model zdařil a netrpěl neduhy. Elektrika-no to si výrobce troufá...... :mrgreen:
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1222
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Jacek » ned 09 bře, 2014 9:52 pm

Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 929
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Tomáš » pon 10 bře, 2014 7:59 am

Původně jsem si myslel,že půjde o ředu 140, ale nyní je všude prezentována řada 141. Proto se ve mě budí myšlenka,že by mohla vzniknout i malá serie této malosérie a to řada 121. :mrgreen:
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod petrha » pon 10 bře, 2014 9:10 am

Tomáš píše:Původně jsem si myslel,že půjde o ředu 140, ale nyní je všude prezentována řada 141. Proto se ve mě budí myšlenka,že by mohla vzniknout i malá serie této malosérie a to řada 121. :mrgreen:

malá úprava by byla co?? Obroušení spodního pásu a částečné zaslepení okna. Na to bude muset být stejně nová forma, myslím, že není shodná ani střecha. Už vidím jak by tu malou úpravu ocenili počítači nýtů tady v diskuzi :P
petrha
 
Příspěvky: 216
Registrován: ned 06 lis, 2011 6:51 pm

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod nadkachna » pon 10 bře, 2014 9:24 am

Raději ať je nejprve pořádně udělaná 141, než hned spekulovat nad 121 :wink: V každém případě je tu podvozek, na kterém se dá dál stavět a je to v záplavě dieselů příjemný počin. Sám o tomto stroji z nostalgie delší dobu uvažuju, takže pokud to dopadne dobře, velmi rád Báňovi pustím chlup.
G
TT
nadkachna
 
Příspěvky: 404
Registrován: stř 28 lis, 2007 12:02 pm

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Tomáš » pon 10 bře, 2014 9:33 am

No nejsem sice odborník na tyto lokomotivy,protože u nás nejezdí a ve skutečnosti jsem je viděl jen párkrát, ale jseš si určitě jist,že se ty dvě karoserie tak zásadně liší jak popisuješ?
Já si všimnul pouze té lišty,kde 141 jí má jako by přez světla a 121 ji má pod světlama. Okna tam vidím pořád stejný?

Zde cituji z popisu lokomotiv:
"Vzhledově se stroje E469.1 od řady E499.1 odlišují vpodstatě jen zalomením a ukončením bočních ozdobných lišt na bocích kabin, zatímco u řady E499.1 lišty „prochází“ pozičními světly a vlastně obtáčí celou lokomotivu včetně kabin."

To je to co jsem popsal
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Rizoto » pon 10 bře, 2014 2:30 pm

Jacek píše:Zde už i s cenou:
http://www.hobby-shop.cz/masinky/elektr ... atni/!b(88)-mtb

Tak uvidíme

Ešte ich ani výrobca pomaly nezačal lisovať a už su v predaji. :roll:
Uživatelský avatar
Rizoto
 
Příspěvky: 190
Registrován: ned 29 lis, 2009 10:18 am
Bydliště: Orava, Slovensko

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod lesanek » pon 10 bře, 2014 7:51 pm

Už ji mají i na stránkách.
Uživatelský avatar
lesanek
 
Příspěvky: 229
Registrován: stř 13 úno, 2013 3:35 pm
Bydliště: Jihočeský kraj

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod Colonel32 » pon 10 bře, 2014 8:06 pm

A Kuehn by zase mohl na svém podvozku z bastarda udělat peršinga... a byli by spokojeni všichni (kromě těch, co chtějí laminátky)...
Colonel32
 
Příspěvky: 986
Registrován: čtv 24 pro, 2009 12:43 pm

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod petrha » pon 10 bře, 2014 9:15 pm

Colonel32 píše:A Kuehn by zase mohl na svém podvozku z bastarda udělat peršinga... a byli by spokojeni všichni (kromě těch, co chtějí laminátky)...

No tak to by bylo taky zajímavé :wink: :wink: od perschinga už není daleko k esu
petrha
 
Příspěvky: 216
Registrován: ned 06 lis, 2011 6:51 pm

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod petrha » pon 10 bře, 2014 9:22 pm

Rizoto píše:
Jacek píše:Zde už i s cenou:
http://www.hobby-shop.cz/masinky/elektr ... atni/!b(88)-mtb

Tak uvidíme

Ešte ich ani výrobca pomaly nezačal lisovať a už su v predaji. :roll:


Zrovna jsem přemýšlel o nulce s Čížovo odlitku, ale toto bude zajímavější a levnější, určitě si alespoň 3ks koupím, tedy pokut to bude mít nějakou kvalitu
petrha
 
Příspěvky: 216
Registrován: ned 06 lis, 2011 6:51 pm

Re: DISKUZE - Novinky TT 2014

Příspěvekod petrha » pon 10 bře, 2014 9:28 pm

Tomáš píše:No nejsem sice odborník na tyto lokomotivy,protože u nás nejezdí a ve skutečnosti jsem je viděl jen párkrát, ale jseš si určitě jist,že se ty dvě karoserie tak zásadně liší jak popisuješ?
Já si všimnul pouze té lišty,kde 141 jí má jako by přez světla a 121 ji má pod světlama. Okna tam vidím pořád stejný?

Zde cituji z popisu lokomotiv:
"Vzhledově se stroje E469.1 od řady E499.1 odlišují vpodstatě jen zalomením a ukončením bočních ozdobných lišt na bocích kabin, zatímco u řady E499.1 lišty „prochází“ pozičními světly a vlastně obtáčí celou lokomotivu včetně kabin."

To je to co jsem popsal

U nás jich jezdilo docela dost (E 469.1), na os. vlacích, nákladech i se objevily na rychlíku, všechny ale měly zaslepené okno s viditelným obrysem posunuté pod ventilačku.
petrha
 
Příspěvky: 216
Registrován: ned 06 lis, 2011 6:51 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník