Novinky H0 2014

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod radeksindy » čtv 23 led, 2014 9:23 pm

BRAWA potěšila, 534.1 se hodí. Taky bych ji radši ve II.epoše, ale toho se nedočkáme. Nezbývá než smývat a přeznačovat. Zase víme, že když BRAWA chce tak, tak může být hodně "česká", nejen po rokácku přeznačená. Ale opět je to novinka 2015, takže nás čeká dlouhé čekání, ale zase můžeme šetřit. Doufám, že bude jezdit stejně luxusně jako G7.1. Maxon nebo Faulhaber by jí slušel.
radeksindy
 
Příspěvky: 2628
Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Dosa » čtv 23 led, 2014 11:30 pm

Tak nevím, ale mně se zdá, že je to spíš 535.1 ta odpovídá řadě 57.10 DR.
Dosa
 
Příspěvky: 42
Registrován: úte 24 zář, 2013 7:22 am

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod radeksindy » pát 24 led, 2014 12:22 am

534.1 i 535.1 jsou G 10 KPEV. 534.1 se k nám dostaly už po I. světové válce a jsou v původním provedení bez úprav. Od roku 1919 se však lokomotiva vyráběla dále až do roku 1924. První testovací verze s dvěma dómy a písečníky je snad už z roku 1919, ale standardně se dělaly až od roku 1921. Ostatní byly za DRG upravovány a dostaly i druhý dóm a písečník. Proto je toto provedení typické pro III.epochu. K nám se pár kusů dostalo až po WWII jako řada 535.1 (kvůli úpravám byly těžší). Takže pokud bude Brawa chtít dělat opravdu 534.1, tak si bude muset vyrobit i původní uspořádání dómů. To by snad pro ni neměl být problém, pro v současnosti vyráběnou G 7.1 také asi mají všechny varianty. ÖBB se třeba dělá P/D/P, jiná jsou mají P/D. Podle popisu v novinkovém katalogu zcela jistě dostala podklady, ale vůbec to neznamená, že skutečně vědí, co budou dělat. ROCO a PIKO tancem kolem čísel a barevných mutací čmeláků proškoluje české zákazníky dostatečně :D
radeksindy
 
Příspěvky: 2628
Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod mnitka » pát 24 led, 2014 9:01 am

Uživatelský avatar
mnitka
 
Příspěvky: 1225
Registrován: úte 28 říj, 2008 7:08 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod George V. » pát 24 led, 2014 9:28 am

Auu, kam to budu dávat?.... Aee a Bee reko...Tak to jsem teda nečekal. A vypadají dost dobře...Tak doufám, že udělají i správné podvozky (na obrázku jsou standardní Goerlitz V.). A samozřejmě okna :) .
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod ReichenbergW » pát 24 led, 2014 10:00 am

Jen stručně:
Roco čmelák - katalog nekatalog schválená a po korektuře byl celočervený T 669.0024 ČSD, depo Praha Vršovice. Až bude formička na osvětlení bude snad i ta. V katalogu je skutečně celou dobu jednička.

Brawa 534.110: Ta měla po celou dobu písečník - dóm - písečník, bouda hladká. Pětiletka nebude :-) Jinak Východná dráha, LD Leopoldov...
Uživatelský avatar
ReichenbergW
 
Příspěvky: 510
Registrován: ned 07 srp, 2011 8:55 am
Bydliště: Liberec

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Scoot » pát 24 led, 2014 10:06 am

Scoot
 
Příspěvky: 177
Registrován: pát 18 čer, 2010 8:40 am

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod viky » pát 24 led, 2014 10:37 am

....no a takhle nějak vznikali skutečné vozy :)
viky
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob 20 říj, 2012 2:06 pm

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod George V. » pát 24 led, 2014 10:46 am

...vždyť je to zatím jenom obrázek možná jen dotvořený ve Photoshopu. Počkejme si na hotový model. Norimberk možná napoví...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod viky » pát 24 led, 2014 10:58 am

Já mám také vyrobené svoje a mohu zodpovědně říci že bylo tolik odlišností mezi rekontruovanými vozy že tady se nedá konkrétně kritizovat nic. Jedině mít fotku skutečného vozu daného čísla a podle toho kritizovat model.
Některé vozy měli ještě stahovací okna, jiné měli velké tonovoné celistvé skla. Okna byli jak vysoká tak nízká. Hodně druhů posuvnývh dveří. Některé vozy byli rekonstruované z německých Y-lonů, jiné z maďarských které měli zaoblenější čela jako u modelu tillig. Tím se pak lišilo i umístění koncových světel, typ přechodových dveří atd.
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Aee.php
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Apee144.php
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bpee.php
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bee246.php
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SK/ZSSK_Aeer.php
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SK/ZSSK_Beer.php
viky
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob 20 říj, 2012 2:06 pm

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod ReichenbergW » pon 27 led, 2014 11:37 am

Novinka od Tiliga na zadání DS. Tedy limitka.
Přílohy
P1240918.JPG
P1240929.JPG
P1240917.JPG
Uživatelský avatar
ReichenbergW
 
Příspěvky: 510
Registrován: ned 07 srp, 2011 8:55 am
Bydliště: Liberec

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod ReichenbergW » pon 27 led, 2014 12:09 pm

forex píše:Bomba :) Kdy to bude?:)


Už to je: http://www.modelyasport.cz/modely_dse_h0.html
Uživatelský avatar
ReichenbergW
 
Příspěvky: 510
Registrován: ned 07 srp, 2011 8:55 am
Bydliště: Liberec

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod George V. » pon 27 led, 2014 12:47 pm

....další foto na E-shopu DS. Doporučuji bedlivě prohlédnout, abyste pak nebyli nemile překvapeni. Modely jsou z upravené formy, jsou externě dosazovaná madla, ale chybí větrací mřížka na boku (je jen natištěná) a co hlavně, nesedí okna. A to dost drsně (viz diskuze kolem druhé půlky Ostravanu).
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod ReichenbergW » pon 27 led, 2014 1:38 pm

Sice jsem ty vozy nedělal, ale předpokládám že jde o stranu oddílu kde by měly být okna pevná, kdežto na straně chodby jsou okna polospouštěcí, přičemž některý vozy měly malá okna jen vyklápěcí, jiný je měly taky dělený. K tomu se dá konstatovat jediný, o víkendu je Norimberk, tam si zajděte k výrobci a domluvte si změnu. Uvidíme s čím v pondělí přijdete. Nechci být jedovatý, ale jako velký úspěch vidím alespoň to že změnily ty madla... Ano je to model za 1300 Kč, ale prostě Tilig jede pořád ze starých forem. Řešilo se to tu stokrát a nevyřešilo se stejně nic. Jinak počet deseti oken na boku je správný. Nebo se mýlím?
Uživatelský avatar
ReichenbergW
 
Příspěvky: 510
Registrován: ned 07 srp, 2011 8:55 am
Bydliště: Liberec

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod George V. » pon 27 led, 2014 5:25 pm

ReichenbergW píše:Sice jsem ty vozy nedělal, ale předpokládám že jde o stranu oddílu kde by měly být okna pevná, kdežto na straně chodby jsou okna polospouštěcí, přičemž některý vozy měly malá okna jen vyklápěcí, jiný je měly taky dělený.


...až takhle jsem to nezkoumal; tam je problém v provedení těch oken, resp. děr pro ně. Nesedí rozměry a ani tvar, takže jsou tam dosti značné škvíry mezi okenním rámem a skříní. Bylo už na to upozorňováno i u Ostravanu.

P.S. Co se týče skutečných oken, tak je to přesně naopak, jsou na straně chodbičky, kromě krajních, které jsou většinou také polospouštěcí. V "oddílech" vždy polospouštěcí (vůz nemá klima).
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Stanin a 1 návštěvník