Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Jeff Hopper píše:Takže došlo ke zkrácení dvou dopravních - tedy podle drážních zvyklostí manipulačních kolejí(samo jsou vyjímky) napojením do depa. Co to zkusit takhle????
http://jefftt.rajce.idnes.cz/Kolejiste/#verze_1a.jpg
Marek M píše:Jeff Hopper píše:Takže došlo ke zkrácení dvou dopravních - tedy podle drážních zvyklostí manipulačních kolejí(samo jsou vyjímky) napojením do depa. Co to zkusit takhle????
http://jefftt.rajce.idnes.cz/Kolejiste/#verze_1a.jpg
Tohle provedení se mi zdá moc. Točna je moc vysoko a zasahovala by do prostoru, kde už chci mít přechod do kopce, nebo skálů. To už by musel být asi větší panel.. Ale ještě to nezavrhuju úplně.
Jeff Hopper píše:Ještě - předpokládám, že v tunelu bude skryté nádraží pro odkládání souprav - z plánku to není zřejmé.
A tu kolej ke skladišti ještě kousíček protáhni - ať nemusej přestavovat vagón co se vykládá při každém zajetí mašiny do depa.
Jinak opravdu dobrý![]()
Sandy píše:Marek M píše:Jeff Hopper píše:Takže došlo ke zkrácení dvou dopravních - tedy podle drážních zvyklostí manipulačních kolejí(samo jsou vyjímky) napojením do depa. Co to zkusit takhle????
http://jefftt.rajce.idnes.cz/Kolejiste/#verze_1a.jpg
Tohle provedení se mi zdá moc. Točna je moc vysoko a zasahovala by do prostoru, kde už chci mít přechod do kopce, nebo skálů. To už by musel být asi větší panel.. Ale ještě to nezavrhuju úplně.
Můj návrh :
1. Hlavní trať vlevo zaústit do samostatného tunelu
2. Vedlejší trať vlevo vést v odřezu na opěrné zdi - tím bude trať v celé délce viditelná. Zároveň bude moci být nad tratí kopec a skály. Kusé koleje v koncové stanici opět mohou být pod opěrnou zdí.
3. Rotundu umístit co nejblíže pod opěrnou zeď a získat prostor pro lepší kolejový systém v depu (když už depo musí být)
4. Vedlejší trať vpravo v oblouku posunout doprava a oblouk vést v zářezu. Tam se pak dají elegantně ztvárnit skály nad tratí.
5. Koncovou stanici mírně narovnat, aby vyšel prostor na optické oddělení stanice od trati pomocí stromů.
6. Staniční budovu v hlavní stanici "umístit" mimo panela celý prostor na jejím původním místě využít pro jiná zařízení- rampu, překladiště, traťovku apod.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník