Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod FloP » pát 06 pro, 2013 2:01 pm

...MTB stěhuje přístroje (do Evropy?, přímo do ČR?) z Číny, znamená to snahu zlepšit kvalitu modelů pod kvalifikovanějšími ručičkami evropských zaměstnanců :idea: a nebo se čínský pracovník stal drahý (a zároveň nekvalitní) při relativně drahé dopravě kontejneru do Evropy? Snesou současné a popř. i bodoucí modely MTB srovnání s modely Piko Expert? Kéž by to znamenalo dokonalejší (rozuměj dotažené) české modely pro nás... :?:
FloP
 
Příspěvky: 218
Registrován: čtv 22 lis, 2012 10:52 am

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod George V. » pát 06 pro, 2013 3:33 pm

...kdyby se tak cestou rozbila (nebo rovnou ztratila) forma na rám kocoura :mrgreen: .
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Starej » pát 06 pro, 2013 3:39 pm

FloP píše:...MTB stěhuje přístroje (do Evropy?, přímo do ČR?) z Číny...

Je třeba číst pozorně. MTB nestěhuje z Číny žádné přístroje ani formy. Pořídili si vlastní stroje a nové formy již budou vyrábět v ČR. Tzn., že s kocourem ani jinými již hotovými modely se nic dělat nebude. Týká se to nově vznikajících modelů.
Starej
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 31 led, 2012 8:59 am

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod petrha » sob 07 pro, 2013 6:10 am

Starej píše:
FloP píše:...MTB stěhuje přístroje (do Evropy?, přímo do ČR?) z Číny...

Je třeba číst pozorně. MTB nestěhuje z Číny žádné přístroje ani formy. Pořídili si vlastní stroje a nové formy již budou vyrábět v ČR. Tzn., že s kocourem ani jinými již hotovými modely se nic dělat nebude. Týká se to nově vznikajících modelů.

No jasně, radši se udělá forma na nějaký vůz a budou se s tím podporovat prodej kocourů, jenže na kvalitu jakou jsem viděl, by musela k té lokomotivě (jestli se tomu tak dá říkat) být poukázka na odběr 4 ks vozů po 1,-Kč a i to za 4.354,-Kč se mi zdá dost :x
petrha
 
Příspěvky: 216
Registrován: ned 06 lis, 2011 6:51 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod viky » sob 07 pro, 2013 6:45 am

Jen taková rouhačská úvaha :twisted: A.C.M.E. udělalo krásnou 350 za 5000 kč. Pokud bych odečetl pantografi v hodnotě cca 1000 kč tak jsem na 4000 kč. Myslím si že by a.c.m.e bylo taky schopno udělat kocoura za 4350 kč ale v úplně jiné kvalitě a hlavně ve 100% čistém zpracování. A dokonce!!! by to nebylo podmíněno nákupem nějakých vagónů :D
viky
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob 20 říj, 2012 2:06 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod George V. » sob 07 pro, 2013 6:47 am

...uber ještě ručně dosazovanou el. výzbroj na střeše a loukoťová kola a jsme na 3000,- :mrgreen:
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod viky » sob 07 pro, 2013 6:56 am

......a ještě bych dodal ručně malované hadice, pytel doplňků se vším na co si vzpomenete :)
viky
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob 20 říj, 2012 2:06 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod greenery » sob 07 pro, 2013 7:10 am

Acme vyrábí soudobe expresní vozy (a italské předlohy) a vyrobilo lokomotivy, které s těmi vagony souvisí. Dost pochybuju, ze bude v dohledne dobe CSD verze, natoz pro evropsky trh mene zname jine ceske predlohy. Ale rad bych se pletl.
greenery
 
Příspěvky: 1065
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod George V. » sob 07 pro, 2013 7:16 am

...záleží na tom, jak se bude dále vyvíjet krize. Výroba Kocoura v kvalitě A.C.M.E by znamenala několikanásobně větší odbyt než 150/350. Přeci jen elektrifikaci máme málokdo a do vitríny je to drahé. A těch kocourů uživíme několik, že...

P.S. Nemálo kocourů a jejich klonů jezdí i v Itálii; info např. ZDE:

http://www.spz.logout.cz/novinky/novinky.php
Naposledy upravil George V. dne sob 07 pro, 2013 8:09 am, celkově upraveno 1
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod viky » sob 07 pro, 2013 7:21 am

.... tak budem muset A.C.M.E. posílat fotky expresních vlaků které při výlukách jsou taženy dvěma 742 :lol:
viky
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob 20 říj, 2012 2:06 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod greenery » sob 07 pro, 2013 7:27 am

Pak je divne, ze ho doted nikdo jiny neudelal, a vysvetluje prodeje kocoura Mtb
greenery
 
Příspěvky: 1065
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod greenery » sob 07 pro, 2013 7:30 am

viky píše:.... tak budem muset A.C.M.E. posílat fotky expresních vlaků které při výlukách jsou taženy dvěma 742 :lol:

:-)
greenery
 
Příspěvky: 1065
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod George V. » sob 07 pro, 2013 7:36 am

Že by tohle byl také expresní vlak?

http://www.acmetreni.it/images/news1/AC45046s.jpg

http://www.acmetreni.it/images/news1/AC45082-a.jpg

Jinak jak se říká - nouze naučila Dalibora housti. PIKO se u startu řad Hobby/Expert také zaměřovalo spíše na moderní vozidla a jak je na tom dnes? A totéž Kuehn v TT... Prostě trh si to žádá, tak to dostane; dříve nebo později...

I když od A.C.M.E bych v nejbližší době očekával spíše 16x/36x/(263/37x)...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod greenery » sob 07 pro, 2013 12:52 pm

George V. píše:Že by tohle byl také expresní vlak?

http://www.acmetreni.it/images/news1/AC45046s.jpg

http://www.acmetreni.it/images/news1/AC45082-a.jpg

Jinak jak se říká - nouze naučila Dalibora housti. PIKO se u startu řad Hobby/Expert také zaměřovalo spíše na moderní vozidla a jak je na tom dnes? A totéž Kuehn v TT... Prostě trh si to žádá, tak to dostane; dříve nebo později...

I když od A.C.M.E bych v nejbližší době očekával spíše 16x/36x/(263/37x)...


.... vždyť píšu.... a italské předlohy... :twisted:
viděl jsem jejich katalog
... mám tím na mysli, že české mašiny, které jinde nejezdily (popř. zanedbatelně) a nebyly to zrovna mediální hvězdy (bardotka), a byly typické pro dobu tuhého komunismu a normalizaci - do těch se cizák nepohrne. Jestli se bangle, pílštyka aj. dočkám do 5 let od Pika, nebo jiné zavedené firmy, zvu tě na pivo :D
Není to tak dávno, co piko české předlohy téměř ignorovalo. Tak snad máš s tou nouzí pravdu.........
greenery
 
Příspěvky: 1065
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod George V. » sob 07 pro, 2013 1:27 pm

No tak od PIKA můžou být docela brzo. Pojezd už mají (i když mizerně zpřevodovaný :evil: )...I v TT.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků