Ano ano, důl prozatím roste. Díky opravám kolejiva na klubovém kolejišti se mi dostalo do ruky několik vytržených prutů a trosek flexi kolejí, takže nemusím na důlní úseky používat nové flexi a dát je na pevné úseky. Jelikož na dole koukají víceméně jen hlavy kolejí, není nutné mít podloží v celé délce kolejí či mohu použít pruty připájené na kuprex. Takto se mi naopak lépe dělají lomy jak směrové, tak výškové. Hodím pak nějaké foto, nyní je skoro vše zatíženo a schne lepidlo.
Pochlubím se však s jednou nepříjemností, která mě potkala. Přestože byly kolejové trasy na první sekci několikrát vyměřeny, chybně jsem položil oblouk od výhybky na nejspodnější etáž. Výsledek - neprojel čmelák, který tou dobou asistoval při stavbě kolejiště v Kladně. Stál jsem před rozhodnutím-úprava čmeláka nebo překládka oblouku. Rozhodl jsem se pro možnost B. Na oblouk jsem přiložil koleje U profil r380 abych odhalil chybný úsek, nastoupila frézka, odřezání dotčeného úseku a trhání. Za tři hodiny byl oblouk položen znovu a za druhý den už nebylo poznat, co se stalo.
Měření

Poslední pohled na špatný oblouk

Trhání

Vytrženo

Položeno,zasypáno - stav druhý den
